Mitä jos naispuolinen kaverinne pyytäisi seksiä

hyviäystäviä

Olen nyt ollut jonkin aikaa puutteessa vaikka avioliitossa olen. Minulla on kuitenkin kaksi hyvää miespuolista kaveria, joiden kanssa tulen hyvin juttuun. Toinen on työkaverini, jonka kanssa käydään mukavia keskusteluja kahvipöydässä. Hän välillä katsoo tosi pitkään silmiin ja kerran jopa pyysi lähteä yhdessä lenkille. Kieltäydyin kuitenkin siitä. Toinen on entinen treenerini, jonka kanssa olen pitänyt yhteyttä ihan kaverina sen jälkeen. Pari kertaa on pyytänyt syömään, mutta olen kieltäytynyt, kun olen naimisissa. Olen ajatellut, että molemmat miehet pitävät vaan minua tosi hyvänä ystävänä, kuten he ovat niin sanoneetkin. Mutta ehkä heillä on ollut muutakin mielessä. Nyt mietin, että jospa pyytäisin voisivatko auttaa ystävää hädässä. Toisaalta mietin kannattaako hyvää ystävyyyttä pilata. Miten te miehet suhtauduisitte samassa tilanteessa pyyntööni? Menisinkö nolamaan itseni?

14

308

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyviäystäviä

Siis molemmat ovat sanoneet, että onpa mukava kun on hyvä ystävä. Siksi olen miettinyt, että todellakin pitävät minua ihan vaan hyvänä ystävänä mitään muita ajatuksia.

• jeesuspottonen

Riippuu täysin siitä, millainen suhde sinulla on "miesystäviisi" ja mitä tunnette toisianne kohtaan, nolaatko itsesi vaiko et.

Itselläni on yksi läheinen naispuolinen ystävä, ja aika oudolta tuntuisi, jos hän alkaisi kinuamaan seksiä kanssani. Käytännössä koko ikämme olemme toisemme tunteneet, ja ajatus seksistä hänen kanssaan tuntuu suunnilleen samalta kuin ajatus siskon kanssa sänkyyn hyppäämisestä.

• hyviäystäviä

Toinen kaveri vasta sanoi, että kiva kun hyviä ystäviä, joita on harvassa. Toinen on katsonut silmiin niin pitkään, niin että alkaa punastuttaa, mutta ei muuta. Luulen, että hänkin arvostaa ystävyyttäni, kun on varattu. Itse kyllä mietin, että pitävät aidosti minua ystävänä. Vaikka he ovat pyytäneet ulos, olen aina ajattelut ettei siinä ole mitään taka-ajatuksia. Se on vaan sellainen tunne. Sen takia olen asiasta epävarma. Luulen, että aidosti pitävät minua hyvänä kaverina. Jos nyt alan ehdotella jotain seksiä, niin pilaan koko homman.

• hyviäystäviä

Ja he ovat nimenomaan sanoneet, kiva kun on hyvä ystävä, jonka kanssa voi puhua....

• hyviäystäviä

Toisen kanssa voisin hypätä sänkyyn vaikka heti mutta toisaalta harvassa on hyviä kavereita siis mielispuolisia, jotka aidosti arvostaa ystävyyttä. Voin kertoa heille ongelmistani täysin avoimesti. Jopa avoimemmin kun naispuolisille kavereille.

• hyviäystäviä

Enkä haluais tuota jeesuspottonen tilannetta. Ehdotan seksiä ja he tuntevat minut kuin siskonsa.

• hyviäystäviä

Tuo jonka kanssa voisin hypätä sänkyyn vaikka heti on kertonut nimenomaan kun joku nainen yritti särkeä hänen avioliittonsa. Enhän minä voi siinä sitten ehdottaa seksisuhdetta puutteessa. Ja onhan ajatuskin aika itsekäs....

• hyviäystäviä

Enkä ole enää missään trimmissä kunnossa vaikka personal trainerini pitää yhteyttä. Siksi mietinki, että aidosti arvostaa ystävyyttäni.

• hyviäystäviä

Mulla on myös homokavereita. Heitä en laske "miespuolisiksi" ystäväksi vaan ihan vaan kavereiksi. Mieheni ei ole yhtään mustasukkainen kun lähden heidän kanssaan viikonlopun viettoon mm. johonkin konserttiin. Minun kanssa on kait helppo olla kaveri ilman mitään seksuaalista ajatusta.

• hyviäystäviä

Ja onhan minulla myös lesbokavereita, josta mieheni on hieman enemmän huolissaan kuin homokavereistani. En ole kuitenkaan naisiin suuntautunut...

• hyviäystäviä

Kun on kavereita joka suuntaan, en osaa oikein tulkita, mikä vois olla enemmän kuin ystävyys. Onko ne katseet enemmän kuin ystävyys vaikka hän naimisissa ja kahden lapsen isä. En kehtaa kysyä, että kiinnostaisiko seksisuhde.

• hyviäystäviä

Nyt kun aloin miettiä, mieheni on ollut enemmän mustasukkainen naissuhteistani kuin miessuhteistani. Sen takia en kait mieti edes että joku miehen välinen ystävyys olisi joku ongelma. Ja sen takia on vaikea ehdottaa mitään pelkkää seksiä.

• Joo no voisit varmaan vähän harkita asiaa tarkemmin. Jos näet heitä usein joka tapauksessa, niin voi johtaa aika ikäviin tilanteisiin, erityisesti sen jälkeen kun aviomiehesi saa tietää. Jos pystyt hallitsemaan, että halutessasi et enää ikinä törmäisi siihen ihmiseen, niin sitten pitää miettiä, että haluatko menettää kaverin. Seksin jälkeen hän ei enää ole pelkästään kavereita sen jälkeen.

Ainut vinkki minkä voin sulle antaa on, että jätä miehesi.

• hauskaa.on

Totta. Mies kannattaa jättää ja lähteä uusille laitumille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      98
      3413
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3107
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2614
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2403
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2343
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2076
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2056
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      21
      1679
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      40
      1634
    Aihe