Kuinka vanhaa tubeles rengasta uskaltaa käyttää?, pintaa olis mutta epäilys renkaan ikä ei ole vielä tiedossa tarvii tutkia vielä tuo DOT luku. Ilmeisesti rengas kovettuu mutta on esim.renkaan hajoamis vaaraa iästä johtuvaa?? Ja vaikuttaako kumpi rengas on..
kuinka vanhalla renkaalla uskaltaa?
5
174
Vastaukset
- Motonomi
Jos siinä ei näy mitään halkeamia ei hajoamaisvaaraa ole. Märän kelin pito saattaa olla onneton. Eli varovasti märällä pinnalla. Riippuu vähän säilytyksestä. Jos rengas on ollut auringolta suojattuna viileässä, voi olla ihan kelpoinen. Itse ajelin loppuun käyttämättömän 8 vuotta vanhan Metzelerin ilman ongelmia. Ehti olla kaksi kesää alla.
Kuten myös itselläni, Metzeleri kestää käyttöä...oikea varastointi lämpötila ja pois auringosta, kyllä kestää. Sateella ja kylmällä kelillä varovaisemmin...etunen kestänyt hyvin, Metzeler lasertec 19", 2008 asennettu, kesällä/syksyllä menee kyllä pinnanpuolesta nyt vaihtoon...samanlaiseen...
1/1 Peitto pyörän päällä, joka suojaa myös renkaat auringonpaahteelta kesäkuumalla, suojaa myös muoveja, plexejä, maalipintaa ja pitkäkyntisiä vastaan...
- kukkopoikaZX
Kysytään sitä kellä lienee wanhin tubeles rengas käytössä?
- mppertty
Mahtaako tuo 12vuotta vanha olla vielä hyvä kun ei muuten ole kulunut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723093
- 572788
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322375- 792208
- 602023
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398