Sonkajärven pakolaiset

sonkisiss

Mites olette niiden kanssa pärjännyt? Eikös ne ole muslimeita Afganistanista? Ovatko häiriköineet?

19

725

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkllll

Mukavaa porukkaa, ei ole ollut mitään pahaa sanottavaa.

• pakoolaiset

Onko ne nuoria muslimimiehiä ja teini-ikäisiä poikia vai musliminaisia ja lapsia?

• tiedähäntä

Minua pelottaa ulkomaalaiset,nehän saattaa olla vaikka ihmissyöjiä

• miinaleena

Suvakki taas äänessä !!!

Mitenkäs suu pannaan sitten kun 3 vuotta on kulunut? Valtio nimittäin maksaa 3 vuoden ajalta noidenkin pakolaisten ylläpitokuluja.

Onko Sonkajärvellä todella hyvä työllisyys ? Kun 3 vuotta on kulunut nuokin pakolaiset jää kuntalaisten harteille kokonaan. Mutta ei mitään ne jotka on olleet päättämässä noistakin asioista he vastaavat jatkosta.............

• jsl53212
        miinaleena kirjoitti:

Suvakki taas äänessä !!!

Mitenkäs suu pannaan sitten kun 3 vuotta on kulunut? Valtio nimittäin maksaa 3 vuoden ajalta noidenkin pakolaisten ylläpitokuluja.

Onko Sonkajärvellä todella hyvä työllisyys ? Kun 3 vuotta on kulunut nuokin pakolaiset jää kuntalaisten harteille kokonaan. Mutta ei mitään ne jotka on olleet päättämässä noistakin asioista he vastaavat jatkosta.............

Eikö ne ole painuneet jo etelään. Miten ne voi viihtyä tuollaisessa käpykylässä kuin Sonkajärvi? Eikö ne saa vaan vittuilua osakseen varsinkin jos ovat näitä musulmaaneja.

• daarionsalama

Sonkajärvellä on hyvä ja suorastaan mukava olla työttömänä,kunta maksaa kaiken asumisesta lähtien ja rahaa jää jopa säästöön,en ole aikonut enää mennä töihin

• mukavaapaskasakkia
    • Yksi_naapureista

Hyvin pärjätään, kiitos kysymästä. Joukossa lapsia, nuoria ja aikuisia, sekä miehiä että naisia. Jos joku haluaa väkisin etsiä vastakkainasettelua, siitä vaan. Mitään tekemistä todellisuuden kanssa sillä ei kuitenkaan ole.

• suomisuomena

Miltä tuntuu olla maanpetturi?

• olen.huomannyt

Röyhkeitä ja ahneita ovat. Pitäisi päästä niistä nopeasti.

• annenukke

Ovat oppineet suomalaisilta

• Ruotsi.kusessa
    • onnetontopi

Minua harmittaa kun pakolaiset syövät minun eväät sossusta

• onnetontopi

Minua harmittaa kun pakolaiset syövät minun eväät sossusta

• suvakki69

Koulussa nämä mutu äpärät ainakin hyppivät silmille minkä ehtivät eivätkä opettajat välitä vaan katsovat sormien läpi mutta heti jos antaa vähänkään samalla mitalla takaisin olet ongelmissa. Näin sonkajärvellä! :)

• cgmndnn

Pistäkää niille röyhkeille musulmaaneille luu kurkkuun! Suomi on meidän suomalaisten maa. Jos niille alistuu ne kohtelee kuin koiraa sillä muslimi halveksii alistuvia ihmisiä.

• Mamujenystävä

Näin tummahiuksisena ja ruskeasilmäisenä suomalaisenakin on vaikeuksia. Varsinkin kun on vielä hyvännäköinen;)

• enmaksaveroja

Kummatko kuppaavat enemmän sossun ja kelan rahoja,mustalaiset vai pakolaiset ?

• tekijätloppuupian

Noh,noh - Pitäähän reserviä pitää yllä kriisitilanteen varalta, kun kunnolla jysähtää se kauhea työvoimapula suurten ikäluokkien eläköityessä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4875
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      498
      1541
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      717
    Aihe