Robbie Williams on käynyt parina viime päivänä kaverini rapussa joko omassa tai jonkun sen tutun asunnossa. Meillä on stakeout huomenna ja kuvat voitte katsoa päivälehdistä myöhemmin. $$$$
Robbiella kämppä Hesan keskustassa
9
2513
Vastaukset
- diplomaatti
se bunkkaa vaan mun asunnossa, ei oo edes sen oma
- Joo
Just eilen näin Robbien Jakomäessä.
- paparazzigrl
Joo kirjoitti:
Just eilen näin Robbien Jakomäessä.
Ei nää usko. Sano niille Robbie jotain.
It's me allright.
Siinäs kuulitte.
- exsää tiiä...
...et Robbie on menny salaa naimisiin ja sen vaimo on Suomesta kotoisin? On varmaan käymässä suomenmaassa näyttämässä isovanhemmille Sunnyä...on se söpö kun mikä.
:D :P- Zillie
robbie ja minä ollaan kyllä naimisissa!
mä odotan sille kolmosia! me asutaan takakorven maalaiskunnassa
on todella ikävää kuulla että rib pettää minua näin!
:D
- Kun se on
Oulussa, samassa kerroksessa kun mä, vastapäätä mua. Ja sit sil on kesämökki pihtiputaalla, mun kesämökin vieressä noin 30 metrin päässä.
- *Grace*
Ja niin, sehän on oikeasti myös mun englannin kielen opettajana ja minähän olen itse asiassa Aku Ankka...
- janetar
Minullakin on ollut pari tuttua jotka ovat nähneet mielikuvitushahmoja ties missä. Skitsofreenikoiksi heidät diagnosoitiin.
- eelliiee
Onkohan teil jotain ongelmii ku pitää tollasta pa*kaa selittää täällä...????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408