Baarissa oli ihan mukavaa kun joku päivi niminen nainen ja se oi 35 vuotias tuli juttelee ja juteltiinkin monta tuntia muun muassa sen päivin tisseistä kun se sanoi että sillä on liian isot tissit ja minä sanoin että on ne ihan sopivat. Lähdettiin myös kotiin samaan aikaan yöllä joskus ja yritin vonkata päiviä luokseni mutta ei se lähtenyt koska olihan se aika humalassa ja mentiin sitten samalla taxilla kotiin
Olin eilen baarissa
8
207
Vastaukset
- 14plus8
Pyysitkö puhelinnumeroa?
Jos hän olikin poika nimeltä Päivi?
- kjhlkjhlkj
Hienoa!!! Kun seuraavan kerran tarjoat juoman, muista maksaessasi pitää kukkaroa sen verran auki, että setelinippu näkyy.. (Ei tietentään liikaa rahaa mukaan..) Joko vaatteet on päivitetty?
- Ikis__M
Onkohan kylillä kiirinyt viestiä kulmilla asuvasta varakkaasta poikamiesperijästä? Ole nyt tarkkana noiden naisten kanssa niin eivät huijaa varoja parempiin suihin.
En pyytänyt puh numeroa mutta pyysin sen facebuuk kaveriksi
- vihatipunen
Aatteliko se pummata sulta rahat tissien piennenysleikkaukseen?
- menetkö.tänään.baariin
miltä tuntuu olla ytmien ytmi kun naiset tekee aloitteita älä välitä pimppaa saat kyllä päiviltä omaksikin jos vaan haluat miltä tuntuu olla kaupungin halutuin mies ja naiset tekee ehdotuksia
En tänään mene baariin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806