No sehän on se räväkkyys ja tehokkuus mitä mies osoittaa kaikissa toimissaan. Jännä mies ei jää nurkkaan nyhjäämään jos tuntee tulleensa kaltoin kohdelluksi vaan tekee jotain asioiden eteen:
http://www.ksml.fi/kotimaa/Mies-suuttui-kun-hänet-poistettiin-ravintolasta-–-ammuskeli-kadulla/755336?pwbi=ea1c9d3422066aacf8d20975117a498e
Mitä olisi surkea ätmi tehnyt tuossa tilanteessa? Kirjoittanut sinkut-palstalle "Nyyh nyyh minut heitettiin ulos baarista!" kun taas toimelias jännämies laittoi tykin laulamaan "Palvelua s...na, en oo liian kännissä!". pimpit läpättää ympäri Kauhavaa ja naapurikunnissakin kun juttu niihin ehtii, naisten puhelimet käy kuumana "Kuka se oikein oli?"
Mikä erottaa jännän miehen ja surkean ätmin?
Ikis__M
2
81
Vastaukset
- atm32.on.kivaa
atm32 sen tietää kysykää häneltä naiset tekee hänelle alotteita ja ehdotuksia kuten joku päivikin yökerhon kaunein ja halutuin nainen
Kyl toi mies aika surkeelta kuulostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706