Viestit ovat joko tällaisia
Tuntematon Lähettäjä
Ei Aihetta
Tässä viestissä ei ole sisältöä
Tai tällaisia
Lähettäjä (oikea)
Aihe (oikea)
Tässä viestissä ei ole sisältöä
ja vastaanottaja "Asdf"
Mitä ihmettä on meneillään? Minulla olisi tärkeä keskustelu sähköpostin välityksellä meneillään ulkomailla asuvan ystäväni kanssa (Emme käytä muita ohjelmia kuin sähköpostia keskusteluun)
Ja kun yritin kirjautuneena kirjoittaa tätä viestiä
"Kirjoittaminen estetty"
Kyllä, kyseessä ei ole minun oikea asiointiin käytettävä sähköpostini vaan sähköpostiosoite jonka tein tehdäkseni tunnuksia foorumeille ja eri verkkokauppoihin.
Suomi 24 Sähköposti ei näytä sisältöä
7
854
Vastaukset
- pakautefoorumillakin
Palautefoorumillakin asiasta...
http://keskustelu.suomi24.fi/suomi24
Ehkä joskus tulee tiedote, mutta Suomi24:n ylläpito ei juurikaan tiedota tai vastaa.. :-( - Mar-Jo
Huh, onneksi hoksasin tänne katsoa. Raivostuttava vika sähköpostissa. Ei sisältöä enää missään viesteissä...ei uusissa eikä vanhoissa. Toivottavasti tämä korjataan ja pian.
- Vastine
Joo sama homma mullakin, laitoin ylläpitoon viestiä katsotaan vastaavatko.
Ei toimi vieläkään.
- Jakl
Nyt näkyy postit, mutta kansiot kadonneet??
- millainen.vika
Ovatko kaikki viestit nyt päätasolla? Vai ovatko kansiot kadonneet sisältöineen?
Kuitenkin viikonloppuna saapuneet viestit eivät kaiketi koskaan tule???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927