Bokserista?

Kissanainen-85

Mitenkähän bokseri tulee toimeen kissojen kanssa? Minulla on 3 kissaa , ja olen kovasti miettinyt koiran ostoa (bokseria). Entä sopiiko bokseri ensimmäiseksi koiraksi? Olisin kiinnostunut myös harrastamaan kaikenlaista koiran kanssa.

4

882

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • P. Veli

Jos tykkäät kissoista, ehkä tykkät nimenomaan bokserista. Itselläni on ollut noin 20 vuoden ajan boksereitA. Ne ovat omapäisempiä kuin schäferit tai noutajat. Jos esim komennat noutajaa hyppäämään parvekkeelta 6. kerroksesta, se hyppää. Bokseri taas ilmaisee koirien kielellä, että hyppää itse. Sen takia on vaikea koulutettava. Se on älykäs ja oppii kyllä ja niin isokokoinen, että sen on pakkokin oppia käyttäytymään. Mustasukkainen se saattaa olla, mutta ei vihainen silloinkaan. Hauska kaveri.

• Bokseri-93

Minulla itselläni on bokseri. En oikein tiedä tuosta kissajutusta, sillä ei ole itsellä kissoja ollut. Mutta pentubokserin voi opettaa tottumaan kissoihin ja kissat toivottavasti koiraan.
      Bokserit rakastavat lapsia, huolenpitoa ja niin edespäin ne ovat ystävällisiä.
      Bokseri on muutenkin todella kiltti ja ihana koira, suosittelen! ;)

• boksuttaja

www.lemmikkipalstat.net/keskustelut ja sieltä bokseripalsta. löytyy enemmän tietoa ja saat kasvattajia kiinni..

• minä-84

Tosta nyt on vähän aikaa kun oot kesellyt, mut vastaamapa kuitenkin. Mun kaverilla on bokseri ja mulla on kissa ja koira. Tää kaverin bokseri on pienestä asti aina kyläillyt meillä, niin on hyvin oppinut kissaan. Leikkivät paljon keskenään, tosin mun kissa on tottunut kioriin, niin oli sikäli helpompi opettaa. Aluksi tää boksu oli vähän yli-innokas leikkijä, mut oppi kyllä ajan kanssa et ei liian kovaa saa. Koko ajan tarttee kyllä seurata et mitä tekee, kun varsinkin pentuna ainakin tää kaverin bokseri oli melko tohelo =)!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      213
      1752
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1465
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      76
      1313
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1183
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1085
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      8
      1072
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      1009
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      980
    9. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      880
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      850
    Aihe