Kertokaas kokemuksia sähkömaastopyöristä.Onko akuissa ja sähkömoottoreissa lastentauteja?
Sähkömaastopyörä
5
1255
Vastaukset
Itseä kiinnostaa huoltovapaa sähköpyörä.. onko muita variaattorityyppisiä kuin nuvichi.
- Sähköpyörämies
Sähköpyörämies : Olen kauppias. Joo, ei ole lastentauteja maastosähköpyörissä sen enempää enää kuin muissakaan. Ainakin näin erikoisliikkeen kauppiaan näkövinkkelistä katsoen. Noista markettien halvoista virityksistä en sitten tiedä,
mutta yleensä akku on sähköavusteisessa pyörässä se kallein ja helpoimmin keskustelua aiheuttava osa. Halpisakun tunnistaa, kun myyjä ei tiedä kertoa kenen kennoista akkupaketti on kasattu. Kun taas nimet Sony, Panasonic, Samsung ovat yleensä hyvän laadun merkki. Myös BMS piiri (elektroninen suojapiiri, joka valvoo latausta ja purkausta) pitää olla laadukas ja oikein ohjelmoitu kennojen arvoja vastaavaksi.
Sähkömaastopyörien järjestelmiä tekevät ainakin nimekkäimpinä Bosch , Yamaha ja sitten pyörämerkkien omat esim BH, jolla on hyviä väännökkäitä koneita.
Maastossa vasteen nopeus / viiveiden pienuus on se juttu. Hyvin vastaavalla
pyörällä ajo on samanlaista kun oman polkemisen kanssa, mutta viiveellä vastaava moottori on tosi kavala. Eli silloin jää ainakin pois ne halvalla pyörintäkiekolla toteutetut markettipyörät, joissa ei ole poljinvoiman tunnistusta.
Katso tuosta toisesta keskustelusta juttua poljinvoiman tunnistusjärjestelmästä.
Täysjoustomaastosähköpyörässä on toki aina se ominaisuus, että takajousto syö osittain kiihdyttäessä eteenpäin vievää momenttia alussa... mutta se on tietysti jousituksen laadusta ja säädöistä kiinni. Jousto ikäänkuin imeytyy kasaan kun kiihdytys alkaa.- Giant1
Mitä keinoja olette käyttäneet keskimoottorisen ( Yamaha ) sähköavusteisen pyörän rajoittimen ohituksessa ? Tarkoitus olisi saada hieman vauhtia lisää maastoajoon. Tapa saisi olla melko helppo toteuttaa.
- ePyöräilijä
Bilteman se tonnin (poistuvamalli?) yosemite on ainakin hintansa väärtti.
- Sähköpyörämies
sähköpyörämies : olen kauppias. Nopeuden nostamiseen katso bikespeed.de
palikka asennetaan pyörän moottorin piuhoihin ja toimii hyvin.
Jopa nopeuden näyttö ja km lukema pitävät paikkansa.
kauppiaana en voi myydä mutta yksityinen henkilö voi tietty tilata mitä haluaa netistä. takuu on meillä voimassa muilta osin, toki ei moottorille , kun sen rasitus kasvaa.
t. Antero
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154