Ajattelin perustaa uuden ketjun tuolle tulevalle ufomiitille, josko saataisiin järkevämpää keskustelua tällä kertaa aikaiseksi.
Mitenkäs on miitin tilanne tällä hetkellä Onko osallistujia tulossa kuinka paljon tällä hetkellä? Ohjelmat varmaan nyt selviää tässä kesän/syksyn aikana.
Ufomiitti 2016, uusi viestiketju
8
189
Vastaukset
Tuosta tulikin mieleen, että ”miittipuhelin” on laitettava latinkiin.
Tulijamäärä ei ole juurikaan muuttunut, 26-27, jossain siinä se on
se tämänhetkinen tilanne. Kuinka moni pääsee sitten tulemaan,
niin se selviää varmaan sitten ihan viimemetreillä taasen kerran.- Tiiasayss
Noniin, aivan :). Isompi porukka tiedossa kuitenkin tällä kertaa varmaan? Ellei viimeisten hetkien peruutuksia tule :).
Toivottavasti tämä ketju pysyy asiallisena. Tiiasayss kirjoitti:
Noniin, aivan :). Isompi porukka tiedossa kuitenkin tällä kertaa varmaan? Ellei viimeisten hetkien peruutuksia tule :).
Toivottavasti tämä ketju pysyy asiallisena.Saas sitten nähdä, ensimmäiseen miittiin ilmoittautuneita oli lähemmäs 30 ja siihen
järjestäjät päälle (6) ja kun miitti sitten koitti, niin vajaat kymmenen oli yhteensä paikalla. Silloin tapahtui vähän siinä matkan varrella, mutta kuitenkin. Viimeksi ei sentään niin suuri kato käynyt :).
Yhteystiedot:
tower(at)suomi24.fi
t.tavikainen(at)suomi24.fi
040 3268742
- nussutellaan
Osallistujamäärä riippuu ihan siitä saako sinne ottaa äitinsä mukaan?
- Setä_ja_täti
Saa ottaa, muttei jättää.
- nettitutkija
voiko sinne tulla vaikka ei oo nähny ufoja ku youtubessa?
- Ex-Kähmis
"voiko sinne tulla vaikka ei oo nähny ufoja ku youtubessa?"
Minutkin on kelpuutettu, vaikka en usko ufoihin ainakaan siinä merkityksessä, että ne olisivat vieraan sivilisaation kulkupelejä. Isäntäväki tietää kyllä asenteeni ja silti ovi tuntuu olevan auki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1203287- 122116
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371905Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4061826Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211671Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681487- 1221353
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101241- 141216
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4421116