Elikkä mitä yhtiö teki tämän kuuluiset dubbaukset?
https://youtu.be/UpPp98ymyjM
Ainoastaan STP videona löytyy digitaalisena videona tämä dubbaus.
Ville Vallaton dubbaus kysymys
Tärkeätietoon
2
156
Vastaukset
- R3m
Pauli Virta ainakin oli mukana dubbaamassa. Wikipedian mukaan moni pulju on ollut mukana dubbauksessa, kuten Golden Voice Oy ja PVP-Voice Oy.
Ja Yleltä tuli muistaakseni oma dubbaus 90-luvulla, kun Villellä oli siinä eri ääninäyttelijä, Tom Pöysti nimittäin. - votelo
Golden Voice Oy dubbasi Ville Vallaton 1-4 kasetit, jotka olivat aikoinaan minulla. Mutta en tiedä paljonko PVP-Voice Oy dubbasi sarjaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645