http://www.iltasanomat.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000001153806.html
Onnistuuko tosiaan noin, kolmen minuutin munatkin?
Onko tätä kukaan oikeasti kokeillut?
kuorintaongelma
2
132
Vastaukset
- en.kokeile.toista.kertaa
Kokeilinpa nyt sitten itse tuota, viiden minuutin munilla, kaksi meni aivan muusiksi, neljä jäi kutakuinkin aiottuun tilaan. Johtuisiko kahden munan muusautuminen munien "vanhuudesta".
- kuorittumuna
hylskymuna toimii, kun nopsasti huuhtaset satsin kylmän veden alla , sit rasiaan ja ei kun hylskyämään !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141829Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1511568- 781428
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101328- 581262
- 741125
- 1091049
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551010- 621007
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890