Lagaako muilla joka vtun kerta kun pelaa? Raivostuttavaa paksaa, ja netti on erinomainen, eli siitä ei ole kiinni.
black ops3
4
132
Vastaukset
Miten se lagaa? fps vai servu lagi?
- toimiitaas-aloittaja
Muutamalla kaverilla oli sama ongelma eli vissiin yleinen vika. Päivitysten myötä kadonnut kaikissa kentissä.
- joopajoojjee
Niin, ei se sun netistä ole välttämättä kiinni vaan sieltä servunpäästä joka ei välttämättä ole tehokas ja nopea servu vaan nuihku.
Ei se pelin vika ole jos servu on paska (ellei pelin koodi ole paskaa). - Voevaltava
Eikö Blops3:ssa ole jonkintyyppinen hybridiserverihomma käytössä, verrattuna aiempiin jossa joku pelaaja toimi hostina. Yhteyksien pitäisi siis toimia paremmin. Mutta onhan se selvä että ranskalainen tai italialainen persereikä umpisurkean nettinsä kanssa sotkee koko matsin kulun, vaikka olisi minkälainen lagikompensaatio käytössä.
Se alkaa olla herkkä laji kun sekunnin kymmenys on pitkä aika. Mukavaa ja iloista oloa ja yhdessä pelaamista :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423