Hei miehet naisittako hieman vammasta nuorta tyttöö
hei miehet
16
330
Vastaukset
- mies1516
kyl, laita kik alle
Kyllä.
Tietysti vain täysi-ikäistä.
Haluaisin varmasti auttaa vammaista tai invalidi naista, hänen seksitarpeidensa kanssa. Halut ne on heilläkin, mutta seksiseuraa varmasti hankalempi löytää. Rakkautta en voi kylläkään antaa, hellää seksiä, juuri sen verran kuin halutaan, voin.Laitanpa minäkin tuon sp;n, mrderek(at)suomi24.fi
Vain asiallisia viestejä.
En ole ikärajoitteinen, 18-.
Uusimaa.
Toki,ota yhteyttä sähköpostitse tai 0417015567 mut vain jos 18v.
Kyllä kunhan olet täysi ikäinen ota yhteyttä liveparadise2009@hotmail.com
- xtims
kyllä, jos on täysi ikäinen ja asiata sovitaan yhteistuumin.
- Jussimäkelä
Totta kai jos täysi-ikäinen kerrot vaan missä asut
No hei mä haluaisin antaa muutakin kuin seksiä haluaisin helliä ja hieroa sekä antaa läheisyyttä jos haluasit liikun as-autolla jos kiinnostuit niin pane postia tulemaan joksa 1949@luukku.com
- Salaneuvos79
Minuunkin voi ottaa yhteyttä. Pohjanmaalla olen ja varattu 37v hellä mies. vainamoinen79@gmail.com
Mielellään. Olen nelikymppinen, mukava helsinkiläismies. Laita viestiä mistergentleman@suomi24.fi
- Anonyymi
kyllä löytyy missä asut mä vantaalla
- Anonyymi
Puhu omasta puolestas tyhjäpää luuseri
Jos ei oo alaikäinen niin kyllä
- Anonyymi
Trolli hörhö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trolli hörhö
Nimenomaan taitaa trulli olla kumpikin sekä aloittaja että myös nyt ikivanhaa keskustelua tänään taas nostellut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trolli hörhö
Ikävä tosiasia vaan on et vammaisiin ei päde edes täysikäisyys saatikka mikään suojaikäraja tms kun hyvin helpolla voidaan todeta ja jopa todistaakin että esim älyllinen kehitys tms on vielä alaikäisen tasolla vaikka ikää olis viiskymppiäkin niin napsahtaa syyte alaikäiseen sekaantumisesta
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564830Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881342
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255968- 72957
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955