Psykopaatti on sellainen naisten perässä juoksija, että kun se kyllästyy jostain syystä, niin se hyppää toisen naisen perään ja sitä rataa. Se ei ala suremaan ja itkemään naisten perään. Käyttäytyä se todella aluksi osaa ja se on hurmaava. Eikä siitä voisi siinä vaiheessa mitenkään uskoa, että se olis psyko.
Mutta psykopaattia ei voi parantaa. Sen siten siis kannattaa antaa mennä, ei sitä pysty muuttamaan. Yleensä toinen ihminen ei voi toista muuttaa. Psykopaatti on aika kylmä. Kyllä se osaa olla mukava aluksi, mutta ootas kun vaikeet ajat tulevat...
Psykopaatista
6
982
Vastaukset
- tietoa
Hän on yleensä ystävällinen ja puoleensavetävä.
Hän esiintyy auktoriteettina ja on autoritaarinen
Hän haluaa olla huomion kohteena
Hän alistaa jokaisen, joka suostuu siihen
Hän ostaa liittolaisia ja käyttää toisia hyväkseen
Hän on epäluuloinen eikä luota keneenkään
Hän ei koskaan kadu, masennu, häpeä eikä ole syyllinen
Hän muuttaa kantaansa, unohtaa lupauksensa ja syyllistää muut
Tämä otettu sivulta: http://www.yle.fi/akuutti/arkisto2003/210103_b.htm - mies
voiko mies olla psykopaatti vain nais suhteissaan?
- Jennie25
aina psykopaatti, joka tilanteessa. Sellaisen kanssa ei ole pelleileminen. Ne pelaa pelejään jopa oman äitinsä kustannuksella. mikään ei ole heille pyhää kuin he itse. Muiden tunteilla ja ajatuksilla ei ole mitään väliä. Kaikissa tilanteissa he tavoittelevat vain ja ainoastaan omaa etuansa keinoja kaihtamatta.
Helppoa se heille on, he ei kykene ajattelemaan toisten tunteita. Jennie25 kirjoitti:
aina psykopaatti, joka tilanteessa. Sellaisen kanssa ei ole pelleileminen. Ne pelaa pelejään jopa oman äitinsä kustannuksella. mikään ei ole heille pyhää kuin he itse. Muiden tunteilla ja ajatuksilla ei ole mitään väliä. Kaikissa tilanteissa he tavoittelevat vain ja ainoastaan omaa etuansa keinoja kaihtamatta.
Helppoa se heille on, he ei kykene ajattelemaan toisten tunteita.puhutte. On kokemusta aviosta 15 v ajalta psykopaattinaisen kanssa ja sen jälkeen 8 v jatkuvaa kiusaa lapselleen, jonka mielenterveys nyt sitten petti... Lastensuojeluviranomaiset eivät tee asialle mitään, psykopaatti on manipuloinut heidät toimimaan mielensä mukaan.
- Jaskaxx
sitroen kirjoitti:
puhutte. On kokemusta aviosta 15 v ajalta psykopaattinaisen kanssa ja sen jälkeen 8 v jatkuvaa kiusaa lapselleen, jonka mielenterveys nyt sitten petti... Lastensuojeluviranomaiset eivät tee asialle mitään, psykopaatti on manipuloinut heidät toimimaan mielensä mukaan.
Poikani toilailuja aikansa ihmetelleet ammattiauttajat kysyivät minulta, että mikä kumma poikaasi vaivaa. Sanoin heille, että äitinsä sisaruksetkin sanoivat pojan olevan samanlainen koheltaja kuin äitinsä. Mitä vain saa tehdä, jos äiti antaa anteeksi. Muulla ei ole väliä
- Kokenut
Jennie25 kirjoitti:
Helppoa se heille on, he ei kykene ajattelemaan toisten tunteita.Lukekaapa Robert D Haren kirja "Ilman omaatuntoa".Sen luettuani ymmärsin, ettei kannata tuhlata ainoaa elämäänsä psykopaatin paranemista odotellessa. Mitään parannusta ei koskaan tule tapahtumaan eli: pakene niin kauan kuin voit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567207Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7193370Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1481650Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2781530- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911240
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2331173- 811134