Olen 19-vuotias metallialan opiskelija. Valmistun tänä keväällä levyseppähitsaajaksi. Olen kiinnostunut päästä cnc-koneistajan koulutukseen. Kaikissa ammattiopistoissa tai aikuiskoulutuksella opiskelu kestää 2-3 vuotta. Missä paikassa voin nopeammin saada cnc koulutuksen, jos aiemmin olen työskennellyt manuaalisorvi ja jyrsintä koneella? Netissä en oo löytänyt mitään. Ehkä voisi olla joitakin lyhyempiä kursseja?
CNC-koneistaja (opiskelu)
4
285
Vastaukset
- Kalupakissa
Menehän ensin duuniin sellaiseen paikkaan, jonka kautta voi kouluttautua. Eli yrityksestä käsin lisäkoulutukseen. Se on paras jos mahdollista.
Sitten kun haalarit on päällä niin napit kiinni ettei se meisseli roiku ulkona. - tyikbmn
Haluat koneistamaan mutta menit ja opiskelit hitsariksi? Ei näin. Joudut suorittamaan koneistajan perustutkinnon mutta metallin perusopinnot voinee hyväksyttää, riippuen oppilaitoksesta.
- Koneistaja123
No, Ylä-savon ammatti opisto (YSAO) kouluttaa cnc-koneistajia Iisalmessa. se on ainoa paikka jonka tiedän. itse opiskelin siellä.
- Metalliharrastus
Muistakaahan vaatia kunnon palkkaa sitten töissä. Älkää ainakaan itteenne rikkoko töihin...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625