Toisinaan, hyvin satunnaisesti tuntuu niinkuin moderointi toimis oikeasti. Uusi aloitus jonka on ilmiantanut palstalla, katoaakin muutamassa minuutissa. Toisinaan samansisältöinen, siis kopio, ja massapostitus useallakin palstalla vain saa olla vaikka aloituksen ilmoittaisi asiattomaksi useamman kerran päivässä.
Miksi asiattomaksi ilmoitettuja aloituksia suojellaan. Se suurin rikos on tehty aloituksessa ja aloituksen tekijä sitten kirjoittaa jotakin ketjun loppuun nostaakseen aloituksensa taas listan kärkeen. Kuitenkin ilmoituksista huolimatta ainostaan aloittajan nostopostaus poistetaan????
Tässä ei ole mitäään linjaa. Esimerkiksi selkeät sähköpostiosoitteet hyväksytään vaikka ilmiannoissa ja säännöissä on kerrottu että yhteystietoja aonoastaan myynti-ilmoituksissa ja tutkimuspyynnöissä.
MIKSI MODEROINNIN TASO VAIHTELEE JATKUVASTI
12
118
Vastaukset
- Harjoittelijoita
Niillä on joitain työharjoittelijoita ja ne tekeekin jotain.
- kuka.kaipaa_____________
Näyttäis että eri päivinä luetaan eri sääntökirjaa Suoli24:n moderoinnissa. Välillä koko sääntövihkonen heitettynä kopin nurkkaan.
- YLLÄPIDOLLE
Moderointi on suomi24:llä täysin perseestä. Ihan tavallisia aloituksia joissa ei ole mitää vikaa, poistetaan, mutta kaikenmaailman herjat ja alatyyliset viestit saa olla. Vttu menkää jonnekin sivistyskouluun oppimaan mitä se moderointi tarkoittaa!
Saman olen pistänyt merkille. Jopa herjauksen tunnusmerkit täyttävät kirjoitukset saavat olla aivan vapaasti palstalla vaikka niitä kuinka yrittäisi pyytää poistettaviksi.
Toisaalta sitten asiallinen keskustelu hyvin tehokkaasti estetään poistamalla täysin asiallisia ketjun aiheeseen liittyviä postauksia joissa ei varmasti herjata ketään eikä ole asiatonta sisältöä.- Yandex-rulaa
No tuohan on tuiki venäläistä. Yandex moderoi ja jälki on sen mukaista.
- olet.tylsä
Vieläkö edellen kärsit tuosta harhastasi ja harhaluulostasi, sinun kannatta puhua asiasta lääkärisi kanssa.
Se että moderointi on kuraa, sillä ei ole mitään tekoa mainitsemasi hakukoneyhtiön kanssa, ei en puoleen ole suomi24:lläkään mitään tekoa kyseisen yhtiön kanssa, vaikka harhoissasi niin luuletkin.
Hourupäiset juttusi eivät kuulu muualle kuin salaliittoteoriapalstalle ja sielläkin kahjoimpien juttujen joukkoon. - Siinä-se
olet.tylsä kirjoitti:
Vieläkö edellen kärsit tuosta harhastasi ja harhaluulostasi, sinun kannatta puhua asiasta lääkärisi kanssa.
Se että moderointi on kuraa, sillä ei ole mitään tekoa mainitsemasi hakukoneyhtiön kanssa, ei en puoleen ole suomi24:lläkään mitään tekoa kyseisen yhtiön kanssa, vaikka harhoissasi niin luuletkin.
Hourupäiset juttusi eivät kuulu muualle kuin salaliittoteoriapalstalle ja sielläkin kahjoimpien juttujen joukkoon.Paitsi että Suomi24 on itse niin ilmoittanut eikä lain mukaan yhtiö saa koskaan ilmoittaa harhaista tietoa itsestään.
Koska Suomi24 noudattaa lakia, on tieto oikea eli Yandex moderoi.
- lisäänakuteltavaa
Paitsi että juuri mitään ilmotettuja ei yleensä poisteta, tuli ilmotukseen joku ihmeen kyselykin missä pitää ruksia että "en ole robotti"!!? Myös kirjautuneena. Miten vaivalloiseks se vielä halutaan tehdä?? Kohta kai tulee joku pakko perustellakin vähintään parilla virkkeellä?! Kuka kohta enää jaksaa sitäkään turhaa touhua.....
- sääntökirja
jokaisella modella on omat sääntönsä
- Siinä-syy
Syy löytyy matkailusta. Aina Tallinnan reissun jälkeen moderointi ei maita.
- Vinyylisaapas
Itse pelleilen pääosin täällä, mutta on tullut tiirailtua palstojen etusivua ja näkymä on kirjavaa.
Tämä moderointi on moderointigurun Pirjo Väyrysen ja hänen tiiminsä vastuulla ja voi hyvin sanoa, että nämä palstat ovat juuri heidän työnsän jäljen näköisiä.
Kannatan edelleen luotsitoimintaa ja pientä palkkiota siitä, esim leffalipouja yms. Luotsien pitää tunnistautua pankkitunnuksilla tms väärinkäytöksien ehkäisemiseksi.- enkannata
Tuossa on vaan vaarana se, että joku hakee luotsin paikkaa vain siksi, että voi määräillä inhokkikirjoittajien palstakirjottelua!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1724726- 123296
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471906Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6641837- 1161806
- 1371737
- 451485
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421