Veroja lisää kantasuomalaisille orjille, jotta saadaan hetkeksi maksettua muslimi maahantunkeutujien aiheuttamat kulut ja kaikki muut kulut jotka arvoton eliitti varastaa omaan taskuunsa arvokkailta kantasuomalaisilta.
– Jos luodaan uusi yhtiö "Tie Oy", se ottaa velkaa maksaakseen valtiolle ostamastaan omaisuudesta eli tiestöstä. Näitä rahoja valtio käyttäisi Bernerin esityksen mukaan MAAHANMUUTON, koulutuksen, velanmaksun sekä muiden yhteiskunnan menojen maksamiseen. Käytännössä siis tienkäyttäjät maksavat verorahoilla rakennetut tiet maksujen muodossa toiseen kertaan, mutta korkojen kera, Autoliiton toimitusjohtaja Pasi Nieminen tulkitsee.
http://www.verkkouutiset.fi/kotimaa/autoliitto_berner-49280
Äärimmäinen rasismi kantasuomalaisia kohtaan
3
98
Vastaukset
Ihmettelen tätä suunnatonta auttamishalua, yleensä avuntarvitsija on nöyrä ja anova, eikä näyttele auttajilleen keskaria ja muita kansainvälisiä käsimerkkejä, eikä myöskään nimittele auttajaansa vääräuskoiseksi.
Kiitollinen ja auttajaansa kunnioittava autettava rukoilee auttajalle voimia ja jaksamista jumalaltaan, on se minkämerkkinen tahansa, eikä kiroa auttajaansa vääräuskoiseksi.
Uhmakkaat " avuntarvitsijat " eivät tarvitse apua, olisi täällä maassamme ihan oikeitakin autettavia näille hyysääjille.- arvonsamitta
Sellasia jotka osaisi apua arvostaakki
Mä en nyt jaksais toistaa ... riittääkö yksi lause
Hurri vihaa suomalaisia
perustelut ootte varmaan kuulleet, mutta muuta ei tule mieleen
- vapautuva.tuotto
Auton omistava pakotetaan halpaduuniin vaikka 100 kilometrin työmatkoille ja sitten on autoveron, polttoaineveron ja ajoneuvoveron ja päästömaksujen lisäksi ostettava ne kilometrit joita autollaan ajaa. Hieno systeemi. Ylittää Merja Kyllösenkin yrityksen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih557187Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7143343Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1441630Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2601481- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 891230
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124