Olisiko täällä joku, joka osaisi kertoa JO Finnairilla aloittanut lentoemäntä. Kesähaussa esim 2015 päässyt. Mikä on ollut teidän kk palkka lisineen bruttona? Kiitos kaunis jo näin etukäteen :) ehkä tuleva emo
Cabin crew / Lentoäemäntä finnair palkka
5
436
Vastaukset
- pettynytÄMMÄ
pari tonnia enimmillään ja sen eteen saa paiskia töitä.nettona vaihdellut 1100-1500 €/kk
- minätaas
Kiitos kun vastasit. Paljonko tuo 2000€/kk bruttona, lennetään työtunteja kk?
Ollaanko ikinä kohteissa yötä? vai onko enempi ja suurimmaksi osaksi in an out meininki, kiitos kaunis sulle
- puolivuottaollut
netto n. 1400e kuussa mutta pääsee matkustelemaan. :) yö vietetään kohteissa jos vietetään. Vähemmillä unilla pärjäävä ehtii pari tuntia kiertelemään kohteissa.
- ihmettelenpä
Eihän tuossa ole mitään järkeä. Ainakaan perheelliselle. Teetkö puolivuottaollut siis kaukolentojakin ja silti jää noin vähän käteen?
- ehkäehkä1
Kuulostaa kovin pieneltä, mitkä on lento tunnit jos on tuo 2000€? olen myös kuullut että kovin on epävarmaa tuo työtilanne? :( hirmusesti haluttais mennä kurssille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615