Kuinka kauas ja mihin suuntaan pitää uudestakaupungista ajella et näkis yli 60v miesten runkkaavan letkujaan?
Levari runkkaajat?
17
460
Vastaukset
- ottasinehkäsuihinki
Sen mäkin haluun tietää kun kiinnostaa vanhojen miesten letkut?
- saaehkäimeä
Rauman suunnalla saisit imee 40v heppua,laita meilis niin kirjotellaan
- roiskisspermaa
Ajele lepäisillepäi ja käänny haukharjan suuntaan ja siit pauntarhan polkua antikkalan tielle.
- enkerkinyperään
Ajeliko joku siit prätkäl?
- kovanalahkeespoljin
Hopeen värinen auto ohitti kun pyöräilin sitä pauntarhan tietä. Menikö sinne? pahus kun raekuuro yllätti.
- hitonuteliasoon
Pakko kait lähee ajelee sinne viel tänä iltana?
- tumputellen
Näitkö ja saitko? tänään kattoo sin noin klo 19.00 vaikka vähän vilpoista viel.
- Tutkittuna
Köyliön ja kakkostien(Pori-Hki) välillä olevat parkit on aika suositut
- hatzza
Lokalahden tiellä,itsekkin runkkaan siellä myös imut ja panot.0405955516
Olen käynyt joskus Lokalahden tien P-paikalla runkulla ja Kalannissa P-paikalla runkulla ja panolla
- ehtapylly
Mihin aikaan nähtäis ja kalannissako? M 50v
- m46rauma
oisko tänään levarirunkkua missään ? ilmotelkaa
- isorunkkari
Itse käyn ainakin tsekkaas muutaman levarin tänään, runkku mielessä, aion myös ottaa joltain suihin, joltain iso munaselta.
- runks51
KLO 14.00 eura / huittisten välisellä levarilla
- sper
Mä haluisin sulta suun täyteen,tiedän nämä p.paikat.Omistatko ison ja mehukkaan-kerro.
Sen mäkin haluun tietää siis et missä vanhat isokyrvät esittelee?
- 20-18
Itse esittelen kyrpääni Ylistaron levarilla ainakin kesäiltona.
Isoksi ovat kehuneet vaikka siitä itse kerronkin, no enpä ole isompaakaan nähnyt, vaikka useamman kanssa pamputellut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164