http://giphy.com/gifs/sleepy-woodpecker-iinA3z1ydvEkM
Nati kuti.
Päiväunien aika! :).
16
221
Vastaukset
- Miksiseontuolla
Voi, kuin suloinen käpytikka! Joskus, pari kertaa, kun lintu lentänyt ikkunaani, olen nostanut sen ylös turvaan esim. avokompostorin päälle.
Tikka on niin hieno punaisen päänsä kera!- lasinläpi
Kun lintu lentää ikkunaan, tietää suru viestiä.
- Miksiseontuolla
Pari kertaa käynyt niin, että tilhiparvi lentänyt ikkunoihin pihlajapuista, jolloin ollut useampi lintu maassa pää pyörällä. Melkoinen rysähdys! Tietääköhän tuo suurta onnettomuutta ;D
- Kupunainenpäälaki
Ei hitsi, katsoin uudestaan, taitaa olla valkoselkätikka.
- Lisäänvielä
Mutta tuli myös mieleen tikkaaminen :D Vai nati kuti heheheee.....
- onnille
Älä nyt mene nukkumaan, kun tulin pistäytymään täällä!
Oot sinä siis tosissasi X)
- päinseiniä
Mitä on tapahtunut, että palokärki nukkuu peiton alla?
- peitonallaolikin
ei ku taisikin olla tikka
- TikkaKutikka
peitonallaolikin kirjoitti:
ei ku taisikin olla tikka
Joo, valkoselkötikka. Käpytikalla on punainen niska ja valkoselkätikalla päälaki. Kaikki ne tikuttaa kuiyenkin menemään pää punaisena :D))
- TikkakuTikka
TikkaKutikka kirjoitti:
Joo, valkoselkötikka. Käpytikalla on punainen niska ja valkoselkätikalla päälaki. Kaikki ne tikuttaa kuiyenkin menemään pää punaisena :D))
Voi reppanaa, muistelinkin, että on uhanalainen, mutten tiennyt, että noin uhanalainen, kun googletin äsken, että 1940 ja 1950 luvun vaihteessa pesiviä,pareja oli vielä 900, kun nyt niitä on maassamme 150 paria :(
Voi ressukka, miten poloinen peiton alla,,uhanalainen. Ihan tippa tulee silmäkulmaan:(
- RauhotunMuttenNuku
Ei linnut nuku päiväunia, useimmat on päiväeläimiä (paitsi ne yhdet pöllöt), etkö tiedä. Mitä siitäkin tulisi jos tikka sitten koko yön nakuttaisi sun ikkunaa vasten.
- alalalalalal
mahtuuko viereen?
- söpötikka
nukkumassa:)
- yöunille_mars
Onni hoi, nyt alkaa olla jo yöunien aika. Vai nukuitko liian pitkät päikkärit, ettei illalla uni tule simmuun mitenkään. Toivottavasti et ole lyönyt päätäsi seinään tai Karjalan mäntyyn... pikku pääkkysi punoituksesta päätellen näin olisi voinut sattua.
- kultahius
söpö tipu. Hyvät unet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565640Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691812- 1141707
- 941546
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos241464Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121291Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3341260Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3431242Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681235