Verottajalta kysyttiin alastonsiivouksen kotitalousvähennystä.
Jouduimme ottamaan siihen kantaa ja vastaus oli, että mikäli kaikki ehdot täyttyvät ja kyse on siivouspalvelusta, ei ole väliä, missä vaatetuksessa työ on tehty, veroviraston viestintäsuunnittelija Harriet Mallenius nauraa.
http://www.mtv.fi/lifestyle/koti/artikkeli/polkupyora-huulipuna-ja-nakusiivouspalvelu-tiedatko-mitka-naista-voit-vahentaa-verotuksessa
Tilaatko nyt nakusiivoojia kotiisi jotta olet oikeutettu kotitalousvähennykseen?
NAKUsiivous = VEROVÄHENNYS
PervotTilaaHeti
6
191
Vastaukset
Tulisin heti jos joku tilaa
- homo-Arska
Minäkin tulisin heti kun joku tilaa. Eikä maksa paljon. Eläkeläisenä minulla on aikaa jäädä vaikka yöksi.
- mäkiskä
Voiko naissiivooja työskennellä ilkosillaan? Saako siitä verovähennystä vai tuleeko arvonlisävero?
- kiertääkö-rihma
Työvaatetusta ei voi vähentää verotuksessa.
- kuittia
meneekö pimeänä työnä jos asijakas maksaakin luonnossa.
- urpokoo
Miltähän tällainen nakusiivous näyttää ja mistä sellaisen voi saada?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351