http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001165180.html
Kannattaako naimisiin meno?
Menetkö koskaan naimisiin?
14
142
Vastaukset
En koskaan valitettavasti voi luvata kenellekkään naiselle tuota yhtä päivää prinsessana..Uskon enemmän vapaaseen haluun olla yhdessä kuin kirkollisiin lupauksiin asioista, joita ei voi etukäteen kukaan tietää.
- Aviomies-
Olen jo naimisissa. Hyvä puoli on että saan seksiä säännöllisesti.
- nevereverno-no
En ole naimisissa enkä mene. Sinkkustatus on huomattavasti miellyttävämpi kuin varatun tiskari/pyykkäri/lastenhoitaja/patja-status. :)
- JoskusVanhempana
Aion mennä jahka vanhenen hieman ja löydän kelvollisen loppuelämän kumppanin, jonka kanssa voin elää normaalia parisuhde-elämää ilman jatkuvaa säätämistä. Nykyään rakkaus päättyy jo parin vuoden jälkeen, ellei ole kasvettu jo aikuisiksi ja koettu jo kaikki nuoruuden ajan pelleilyt ja pelit.
Noo mutta persoonan ydin muovautuu jo lapsuudessa ja on osittain myös geeneistä kiinni....joten Pelleilijät & Pelailijat ovat sitä myös vanhempana.....ei kiitos... ;P
- ikuiset-odottajatOY
Lycka till vaan sulle. Saattaa meinaan kestää aikas monta vuotta löytää se "kelvollinen loppuelämän kumppani", kestävyys kun ei oo nykyajan trendi.... ;D
ikuiset-odottajatOY kirjoitti:
Lycka till vaan sulle. Saattaa meinaan kestää aikas monta vuotta löytää se "kelvollinen loppuelämän kumppani", kestävyys kun ei oo nykyajan trendi.... ;D
Jokaisen tulee vain miettiä pystyykö itse samaan, kuin Pelaajat&Pelleilijät......eli ettei sitoudu ja anna itseään sen enempää, kuin tälläisetkään, jos tälläisen kanssa suhteeseen ajautuu....jos ei kykene on parempi vältellä näitä... ;P
- vierasajatus
En ajattele meneväni naimisiin.
En mene koska en ole jännämies enkä siis saa naista koskaan.
- mies.olen
Naimisiin meno ei tunnu kovin tärkeältä, kai sitä voi pysyä yhdessä muutenkin kuin tuollaisen valan vannomalla.
- Luolamadonna
Jos Päivi Räsänen kosii, niin saatan harkita.
(Hihitystä)- Luolamadonna
Joku siippa olisi hyvä olla, koska kysyntä on esmes aika kovaa, kuten eilen huomasin. Siippa voisi vähän tasats menoa ja asiat pysyisivät skidin flirtin tasolla.
(Naurua) - Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
Joku siippa olisi hyvä olla, koska kysyntä on esmes aika kovaa, kuten eilen huomasin. Siippa voisi vähän tasats menoa ja asiat pysyisivät skidin flirtin tasolla.
(Naurua)Itseasiassa ihmisten kanssa on helpompi keskustella, kun ne eivät ole koko ajan panemassa sua. Se häiritsee Darwinistista keskittymiskykyä.
(Reps)
- vakiintunut_mies
Mennään tuon pitkäaikasen naisavokkini kanssa naimisiin, ennen kuin täytetään 50. Ihan käytännön syistä. Ei se mitään muuta, tietenkään. samoin elellään edelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564750Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221324- 871315
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271091Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671036Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi251941- 65916