minusta se on kamalaa onko se erikoisten ihmisten juoma koska eihän se sovellu mihinkään ei nautinto juomaksi ei ruoka juomaksi ei humallus juomaksi pilaantunut mehu tai maitokin parempaa ei pysty edes lasillista juomaan niin karmeaa se on ja kaataa maahan vesi maito olut hyviä ruokajuomia olut sopii mihin vaan ja viinakin parempaa kuin viinit
miksi jotkut tykkää viinistä
3
184
Vastaukset
- laatuviiniä
Noin minäkin ajattelin viinistä kunnes sain ystäviltäni lahjaksi pullon oikeasti hyvää Châteauneuf-du-Pape keskihintaista punaviiniä. Sen jälkeen on tullut ostettua pullo silloin tällöin.
- että.silleen
Ihan sama mitä punaviiniä on... niin mä saan mikreeni kohtauksen yleensä siitä. Valkoviiniä saan juoda... ilman mikreenistä tulevaa pelkoa!
Minäkään en erityisemmin viinistä pidä, mutt valkkarista ja omenamehusta tehty sangria kyllä maistuu helteellä juhlissa, häissä, synttäreillä ja muillakin kokkareilla.
Terveellisyys riippuu niin monesta asiasta.
Toisille sopii toisille ei, riippuen sairauksista ja iästäkin. Lapsille ei koskaan, koska maksa ei polta alkoholia, kuten aikuisen.
Sairaalla saattaa olla lääkitys jonka kanssa alkoholi on myrkkyä. jne...luentoni loppui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893298
- 623057
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802333
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j371945- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311509