Onko hinta puolittumassa, vai tuleeko lasku jatkossa kahdessa erässä?
Olin nimittäin lopettamassa vakuutusta netissä, mutta siellä oli hinta puolet pienempi mitä viimeisin vuoden jakso maksoi.
If kotivakuutus
2
160
Vastaukset
- älä-vaihda
Älä lopeta. Vanhoissa kotivakuutuksissa on paremmat korvausehdot ja siksi uudet saa halvemmalla. Eikä muuten vakuutusyhtiö voi muuttaa sääntöjä jos vuosia ollut sama vakuutus vaikka kuinka muka ilmoittavat että voivat. On oikeuden päätös sillä se vakuutus on vaikka 100 vuotta voimassa jos et muuta etkä vaihda vakuutusta eikä ehtoja voi muuttaa jos et suostu eikä voida irtisanoa vaikka niin uhkaavat ilmoituksessaan.
- 18.3
Höpö-höpö tarinoita suoraan Aku Ankasta. Vakuutusyhtiö voi muuttaa ehtojaan, siten kuin sinun vakuutussopimuksesi liitteenä olevissa ehdoissa mainitaan. Samoin vakuutusyhtiöllä on oikeus lopettaa jokin vakuutuslaji tai -tyyppi, kunhan tekee sen vakuutusehtojen mukaisella tavalla. Vapaaehtoiset vakuutukset ovat vapaaehtoisia - sekä asiakkaan että yhtiön puolelta. Sopimus on voimassa, kunnes toinen osapuoli sen lopettaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657