Tämmöne case valaiskaa tietämätöntä jos osaatte sanoa asiaan järkevää;
Otin ifiltä maaliskuussa 192.9 e koti-, matka-ja tapaturmavakuutuksen. Sain tapiolalta kkn päästä 70 e halvemmalla (ilman matkavakuutusta) ja irtisanoin ifiltä, tapiola hoiti homman.
Mul on tapana maksaa aina vuosi kerrallaan, palauttaahan vakuutusyhtiö ylimenevän osan jos kilpailuttaa ja halvempaa löytää.. palautti nytkin mutta.
Vakuutukseni oli voimassa noin kuukauden ja tilille ilmestyi; 146,32, kun maksoin vuoden eteenpäin 192,9e?
192,9 - 146,32 = 46,58 mihinhä tuo summa häviää? 192.9/12kk = 16e/ kk
Kyllä ne kusettaa osaa ja varmaan hyvin perustelevat tämän, eikä ole paljosta kysymys vaan periaatteesta - mutta osaako joku kertoa voiko tuo mennä oikein noin?
Jos oisin maksanu erissä niin en ois noin paljon ilmeisesti menettänyt..
Ei voi suositella kellekään. Mainostaa luotettavuutta vaa ei siltä tunnu. Surkuhupasaa. Aiemmin oon saanu ylimenevät osat aivan oikein kun näitä vekslannut..
If kusettaa vakuutusmaksun palautuksessa
6
260
Vastaukset
- 345345
Niin mikä mahtoikaan olla se vakuutussopimuksen mukainen irtisanomisaika - ei välttämättä 0-päivää....
- Ihmettelijä-
Noniimpä tietty. Eipä osaa nuori ihminen tietää.. vmäistä mut eipäsesit auta
- 9-6
Ne ehdot kannattaa selvittää ja hinnat kilpailuttaa jo ennen kuin ottaa vakuutusta,
- hmmmmn
Ehdoissa voi olla ns. minimilaskutus, jonka veloittavat jokatapauksessa. Siis vakuutus olisi kai kannattanut pitää kauemmin voimassa...
- Lukutaitoinen
Mikäli jatkuvan matkustajavakuutuksen irtisanoo ensimmäisen vakuutuskauden aikana, peritään vähintään 30 euron minimimaksu, kuitenkin enintään vakuutuksen vuosimaksu... kannattaisko lukea ehdot?
- ihmettelijäkusetti
Ketjussa on väärä otsikko. Aloittaja kusetti meitä lukemaan ja kommentoimaan tätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395100Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5111660Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53911- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738