Hyvää yötä! Klara vappen!
http://giphy.com/gifs/digg-cute-dogs-EVnf7prY7J8Wc
:).
Taidan aloittaa vapun päiväunilla!
12
228
Vastaukset
- KoiratYmmärtääPaljon
Aikoinaan, kun huijasin koiraani, sitä alkoi naurattamaan, kun huomasi huijaukseni :D Se pisti äänellä, joka kuulosta siltä, kuin se olisi sanonut käh käh käh ja hampaat näkyi, kun suu oli leveässä naurussa. Yleensä sitten sanoin sille tuon jälkeen, että mitä se tyttö nyt nauraa, oliko hyvä jäynä, niin koirani tassulla huiskautti minua ja nauroi lisää. Joskus se lähti ajamaan takaa, kun juoksin sitten karkuun ja kun sai kiinni, niin seuraavaksi minä ajoin sitä takaa.
Sillä koiralla oli huumorintajua ja maailman kiltein luonne!!!- Awwwwwwwwwwww
Ihana koira!! :)
- Eivätosaavalehdella
Yllättävän viisaita ja rehellisiä kavereita ovat.Moni ei vaan viitsi puuhata tarpeeks niitten kaa ja olettaa et ovat yhtä tyhmiä,kuin epärehelliset ihmiset.
- Koiratymmärtääpaljom
Osaavat kyllä venkoilla. Esimerkiksi olin opettanut koiralleni, ettei saa lähteä pois pihasta. Usein näin ikkunasta, miten se ryömi maha maata viistäen tontin rajaa kohti karatakseen ja kun koputin ikkunaan, niin äkkiä juoksi takas mielistelevä ilma kasvoillaan tai joskus huusin ikkunasta, että mihin luulet olevas menossa...
Ukkosta se pelkäsi hirveästi. Juoksi ovelle ja raivona paineli ovikelloa tassullaan päästäkseen sisälle, jos ukonen jossain jyrähti.
Yleensä se oli häkissä tai juoksunarussa. Sisällä sille tuli nopeasti liian kuuma, eikä viihtyny. Iso koira. Mutta aina, kun siltä kysyi, tuletko syliin, niin hyppäsi heti.
- nukahdankohta
Ai että alkoi väsyttämään. Kotiinpäin menossa, piti ohittaa satoja ihmisiä vapputorilla. Olin vain ohikulkija.
Ostin kuitenkin grillimakkaran ja suklaata. Sokerit päässä järki jäässä..ihmekös väsyttää. - laiskottaa
Minen nouse koko päivänä...:))
- Kuuntelen_
- Kuuntelen_
https://www.youtube.com/watch?v=K0D1IOVcNwo
i miss you, eli kaipaan sua -andy ja pelle - Kuuntelen_
https://www.youtube.com/watch?v=9OqaR1vebQ0
Klara vappen ! - M_n1
Varo ettet nuku ohi kokonaan. Paitsi jos itsetarkoitus. Liityn seuraan henkiseksi tueksi ihan just. Wappua sulle. Unikuvissa ehkä se paras vappu, ainakin vaarattomin?
- tietämättömyyskaukkeus
Aloita päiväsi tietämättömyydelläsi, aika hyvä, mitä en tiedä ei tarvitsekaan tietää...
- valkoinenalligaattori
hyvä onni nuku pitkään:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565660Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691822- 1141717
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos251484Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121301Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3361270Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3441261Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa371255