Minkälainen oli ensimmäinen vappupallosi?

9

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maataviisti

Mulla oli ihan tavis palloja, ilman leijuntaa.

• HauskaVideo

Hah ha, nuo on niitä ir leluja, joita voi netistä tilata edullisesti Kiinasta ;D)) Niissä se huonopuoli, että pitäisi olla heliumia, jolla aina saa täytettyä hain, kun se alkaa hupenemaan. Haihan ei tosiaankaan pysy sitten enää ilmassa, eikä ole ohjattavissa, kun menee tyhjemmäksi..

• huihaihiisikello

ehkä nalle puh

• Metsien_nainen

Voi vitsi, olen ollut täällä taas näköjään vuoden ja vieläpä tuntuu kuin olisit kysynyt juuri eilen... Ne miehet ne miehet. EHKÄ ei tarvitsis enää 30.4.2017, toivon todella.
      Enkä nyt jaksa muistella. Elämä on yksi ilmapallo. Kupla joka voi puhjeta milloin vain tai muuten vain tyhjenee ajan mittaan ja noste katoaa. Kerää pölyä staattisesti pinnalleen.

• vappunaoliainalämmin

En muista, mutta luulisin , että punainen ja ihan tavallinen...:)) Entä sinun?...:)

• tyhmät_kysymysket

Kysyit jo viime vappuna, ole hiljaa.

• MuistoJostainLapsuudesta

Ei varmaan ollut ensimmäinen ilmapalloni, mutta muistan ison oranssin ihan tavallisen ilmapallon. Jännä miten rakas ja tärkeä silloin saattoikaan olla ilmapallo :)

• ensimmäisetvetypallot

Kyllä muistan oli kun laitoin happoon sinkkiä ja pullistui ja siitä tuli pallo: räjähti, käteen jäi vain kosteaa vettä siitä pallosta :D

• ensimmäinenviuhka

En muista minkälainen pallo, mutta vappuviuhka oli tärkeämpi ja se oli punavalkoinen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3277
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3037
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2530
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2323
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2313
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2056
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1913
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1656
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1643
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1499
    Aihe