leskenlehden! :).
http://jata.vampula.net/kasvio/kuvat/leskenlehti2.jpg
Näin kevään ensimmäisen
12
200
Vastaukset
- Onko_tuo_semmoinen
...kesäleskenlehti?
- naapurinkoiraaulkoilutin
Minä näin jo toista viikkoa sitten :)
- olikoisoyksilö
Ei taida näkö olla enää kovin kummoinen..:)kun vasta nyt olet bongannut leskenlehden ...:)
- Kuulehanjuttua
Kun ei kaikki asu kehä kolmosen sisäpuolella. Meistä suurin osa on varmuudella aivan muualta, ja nuo kukatkin kun kukkii ja kasvaa eri aikoina.
- kaskummaaetsivälöytää
No en minäkään vaan satojen kilometrien päässä...:)
- lakaisinlakaisinkoneenku
kaskummaaetsivälöytää kirjoitti:
No en minäkään vaan satojen kilometrien päässä...:)
Ootko etsivä. Mielenkiintoinen ammatti.
- ikävä_fakta
Etsivät voivat tehdä hommia kenelle yksityishenkilölle tahansa, mutta niin voivat tehdä kyypelitkin.
Pitäskö hommata huutokaupasta oma kotiskoude, bongais ne leskenlehdetki paremmin.
Kaunis ihana keltainen leskenlehti ♡♡♡♡♡♡
- kukkakaupassa
Mä näin jo juhannusruusun kukkivan.
Hieno. Talon nurkalle näkyi putkahtaneen täälläkin
- enkysymeenpois
Onks ihan pakko.. Lesken lehden.
- jännävärituokin
Helmenvalkoiset kynnet voisi olla tytöille tai siis naisille hyvä.... keksivät ja saavat väriä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499