Miksi piilotat herkkusi ahnailta katseilta?
Miksi kiskot paitaa peppusi yli?
11
804
Vastaukset
- noeikötuokin
Kerro jo, että ei halua ahnaita katselijoita.
- varovainenehdotus
Niin, pitempiä paitoja kannattaa siinä tapauksessa hankkia. :(
- noeikötuokin
varovainenehdotus kirjoitti:
Niin, pitempiä paitoja kannattaa siinä tapauksessa hankkia. :(
En ymmärrä, jos aloitus kertoo miksi kiskot paitaasi peppusi yli ja nyt kerrot, että pidempiä paitoja kannattaa hankkia?
- päättäisijo
noeikötuokin kirjoitti:
En ymmärrä, jos aloitus kertoo miksi kiskot paitaasi peppusi yli ja nyt kerrot, että pidempiä paitoja kannattaa hankkia?
No jos ei kerran halunnut että katsotaan.
- hahahahahaha
koska tunnen ne katseet :D
- piilossapidettävä
ehkäpä juuri siksi- ehkäpä se ei ole omasta mielestä niin herkku että näyttelisi sitä muille ????
- nowayx
Älä tuijota..enkä tykkää kun vieraat miehet kehuvat ja varsinkin viihteellä tulevat taputtelemaan peppuani.
- persevä
Olen kuullut tuosta aiemminkin. Pitäisi vaan olla rohkeampi, eihän se mikään räystäsperse ole, vaikka muhkea onkin.
- VetoketjuFalskaa
Haittaaks se?
- haluanvaaan
Siksi koska en pidä pepustani ja näin olen en ymmärrä miksi miehet siitä pitävät ja enkä halua että minun ihastutaa pelkän peppuni takia.
- Haittaakovin
Ettei pöllö näe:)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657