Työn hyviä puolia on se että maisemat on kauniita. :)
http://aijaa.com/vHJLhH
http://aijaa.com/gP6Hsa
Kesän ensimmäiset tuksit hinauksessa.
3
157
Vastaukset
Mitkä on teidän työn hyviä ja mahtavia puolia?
- m-i-e-s
Sivutoimentuloissa aikalailla pääsee olemaan ihmisten parissa, riippuu ihan mitä ja kenelle tekee, mutta suurimmaksi osaksi se on ravintola, elokuvateatteri, konsertti, urheilutapahtuma tms. Korvaus ei ole mitenkään huima, eikä sitä rahan takia tehdä, mutta varmaan ne positiivisimmat on se ilmainen konsertti ja se että sen kuuntelemisesta / katsomisesta maksetaan.
Muissa toimissa saattaisi profiloitua liian tarkkaan, joten en lähde näitä avaamaan.
Tärkein, päätoimentulo. Mahtavimmat puolet on (että käytännössä olen täysin turha ja tarpeeton =D), voi vain mennä kiinteistön pihalle ottamaan aurinkoa, pesemään autojaan, nostamaan jalat pöydälle juoden kahvia, nauttien bittiavaruudesta, musiikista, elokuvista. Voi tulla ajoissa ja lähteä ajoissa, työaika ja palkka juoksee, olin sitten suihkussa tai saunassa. Toisinaan pääsee tekemään erilaisia mielenkiintoisia ratkaisuja. =) m-i-e-s kirjoitti:
Sivutoimentuloissa aikalailla pääsee olemaan ihmisten parissa, riippuu ihan mitä ja kenelle tekee, mutta suurimmaksi osaksi se on ravintola, elokuvateatteri, konsertti, urheilutapahtuma tms. Korvaus ei ole mitenkään huima, eikä sitä rahan takia tehdä, mutta varmaan ne positiivisimmat on se ilmainen konsertti ja se että sen kuuntelemisesta / katsomisesta maksetaan.
Muissa toimissa saattaisi profiloitua liian tarkkaan, joten en lähde näitä avaamaan.
Tärkein, päätoimentulo. Mahtavimmat puolet on (että käytännössä olen täysin turha ja tarpeeton =D), voi vain mennä kiinteistön pihalle ottamaan aurinkoa, pesemään autojaan, nostamaan jalat pöydälle juoden kahvia, nauttien bittiavaruudesta, musiikista, elokuvista. Voi tulla ajoissa ja lähteä ajoissa, työaika ja palkka juoksee, olin sitten suihkussa tai saunassa. Toisinaan pääsee tekemään erilaisia mielenkiintoisia ratkaisuja. =)No kyllä sun kelpaa....AikaLaiffii... ;P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329