My Dear! Why do you love my?

Aaamuhetkethän ne ovat Pattayalla aina kaikkein ihanimpia. Aurinko pilkistelee ilkikurisesti verhon raosta aivankuin haluaisi hieman tirkistellä turistipojan valkoista pyllyä. Vikkelästihän tuo liikkuukin; eipä uskoisi äijästä joka tuollaisen itsetuhoisen päivän eilen vietti.

Alkoihan eilisaamukin rauhaisasti venytellen kahden pienen opaslikkasen välistä. Siinäpä olikin aamupähkinä heti pipipäähän; kumpaa ekana? Sainpa sitten riemuajatuksen! Molempia yhtä aikaa.! Tyhmä oli tuo ajatus. Happi meinasi loppua kun toinen päällä laukkasi ja toinen oli päättänyt antaa minulle kielikylpyä että thaityttöjä paremmin ymmärtäisin. Voisi sanoa että romuksi minut panivat. Nauravaisia ja ihania olivat likkaset, kikattelivat kovasti kun minua suihkussa vaahdottelivat. Ruskeat ja ihanat olivat kapoisat lihansa, mustat hiuksensa, valkeat hampaansa ja ihana oli elämänilonsa.

Tänään heräsin ja vain yhden tyttösen huomasin, kauniisti kaartui toki lantionsa viiva. Aamujäykkänä sivelin kömpelösti kaarta joka elävöityi, venytteli, naurahteli ja tarttui lujasti kaulaani. Teimme aamutoimet, siis ne mitä nyt aikuiset tekevät. Kivalta tuoksui tytteli, suu thailta ja pimppi sulolta.
Sanoisin että sain suoranaisen hengellisen herätyksen.

likka jääkaappia tonki. Heitin ilmaan otsikon kysymyksen. Tyttö jähmettyi, toisen puolen naamastaan rypisti ja vapaalla kädellään päätään raapi. Hiljaa oli. Päätin helpottaa likkaa vastauksen antoon:
- Of course, because I am a young, handsome and rich!
Ensin ilmeensä oli hölmistynyt sitten tajusi vitsin. Parin kertauksen jälkeen tulee jo vastaus sujuvasti.

6

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • menevittuun

Ladyboy pyllistelee sulle. Häpeä saatanan poikien pyllyjen tiiraaja pervo!

• jljkhjgfhjj

hah, 28x on Kingi ja se näitä mulkkuja vituttaa. ne ei ole koskaan käynyt pattiksella. Eihän 28 kertonut mitään pojista?

• vajakkiperäkammarista

Kansakoulu vielkin käymättä? Luepa gay-28:n toinen lause.
        Lue niin kauan sitä kunnes ymmärrät. Osaatko muuten lukea vai pitääkö pyytää äiti lukemaan? Osaako sekään vai onko juonut aivonsa ja vetänyt piriä liikaa?

• SalvatonDani
        vajakkiperäkammarista kirjoitti:

Kansakoulu vielkin käymättä? Luepa gay-28:n toinen lause.
        Lue niin kauan sitä kunnes ymmärrät. Osaatko muuten lukea vai pitääkö pyytää äiti lukemaan? Osaako sekään vai onko juonut aivonsa ja vetänyt piriä liikaa?

Ei tässä nyt viitsi kenenkään matkakertomusta alkaa moneen kertaan lukemaan, vaikka se mukava olikin. Taidan vetää viikseen ja lähteä tyttöni kanssa vielä johonkin syömään. Mitä sinä itse meinaat loppuyösi viettää? Hah hah

• kiitoskiitoskhiimau

mainio stoori

• 8765

Pattayan elämää, ei sen enempää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6873
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      676
      2978
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1271
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1265
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1120
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      223