Teflon pannussa ilman öljyjä/rasvaa? Meinaan että palaako helposti? Paistelen vain kanaa eri muodoissa. Ostin uuden pannun ja en haluaisi käyttää mitään rasvaa. Tähän asti olen rypsiöljyä/oliiviöljyä käyttänyt. Mutta ne aiheuttavat erinäisiä ongelmia ihoon. Nyt jos äijä saisi vastauksia niin olisin tyytyväinen.
Voiko Broilerin suikaleita paistaa
3
6470
Vastaukset
- hoit_su
No ehdottaisin että lisäät vettä, ihan tilkan kerrallaan. Sillä tavalla olen ainakin kasviksia kypsytellyt pannulla. Ihan mielenkiinnosta kysyn, mitä iho-ongelmaa olet saanut öljyistä? Ajattelin vaan, että jospa kokeilisit jotain muita öljytyyppejä, hyvää rasvaa pitäisi kuitenkin kuulua ruokavalioon.
- kokeiltuon
50 v äijä ja nuo mainitut öljyt tekevät/aiheuttaa finnejä päänahkaan ja kasvoihin. Enemmän päänahkaan. Kun on viikon käyttämättä päänahka on ok. Nyt on ollu jatkuva murrosikä.. Terveellisyyden takia olen öljyjä käyttänyt.
- kyllä_voi
Nehän voi tehdä myös uunissa. Onnistuu kyllä teflon pannullakin ilman rasvaa.
Nopeasti helppoa : kanakiusaus , eli perunasipulisekoitus, kanasuikaleet ja kermamaito sekaisin ja uuniin.
Tai sitten vaikka mikrossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861468
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1101059
- 621027
- 67898
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251857- 63835
- 31768
- 46696