jota voisi itsenäisesti ajattelemaan kykenevä tavis äänestää.
Kaikki nykypuolueet ovat enemmän tai vähemmän hukassa, ja yksinkertaisesti halveksivat ja väheksyvät äänestäjiään. Niistä on tullut vain koneisto puolueen sisäpiireille päästä mahdollisimman hyviin hommiin.
Koskee siis kaikkia puolueita. Lukuunottamatta muita marginaalipuolueita kuin tätä uutta marginaalipuoluetta persuja.
Surullinen tilanne. Suomessa Ei ole puoluetta.
9
126
Vastaukset
Itsenäisen yksilöllisen ajattelun ja puolueen kaltaisen joukkoajattelun välillä on jo lähtökohtainen ristiriita.
- asiatkuntoon
Kunhan kansanedustaja Teuvo Hakkarainen perustaa oman puolueen, niin sitten Suomen asiat alkavat toimia. Kannattaa lukea Kainuun Sanomista 9.5.16 Hakkaraisen haastattelu.
- nukkumaan-vaan
Puoluetilanne on todellakin tällä hetkellä tosi surkea. Olen minäkin miettinyt, ketä voisi äänestää ja mitä puoluetta. Nykyisiä en enää äänestä.
- kannattaavastustaa
Vihreät ovat sellainen puolue, että ensin ajavat jotain asiaa. Ja kun se alkaa joskus toimia, niin sitten puolue ryhtyy vastustamaan sitä. Täytyy ihmetellä sellaisen puolueen kannatuksen nousua ja puheenjohtajan valintaa suosituimmaksi oppositiojohtajaksi. Nyt Vihree-Ville haluaa presidenttiehdokkaaksi, vaikka muodollisesti aikoo pyytää Haavistoa. Toiminta muistuttaa entisaikojen kommunistien myyräntyötä.
- Nerokasta
Sitä voisi kutsua ideologiseksi ikiliikkujaksi.
Suorastaan nerokas keksintö!
- kfjfccc
Ikuinen pelimies Väyrynenkin on huomannut tämän puutteen.
- patetoivo
Ainoa puolue jota äänestän seuraavaksi on p.väyrysen puolue, olen pettynyt tähän nykyiseen menoon, muutosta ei näytä tulevan.
- kitaauki
Pelottaa vihreitten nousu , pian tämä maa on matuja täynnä.
- kitakiinni
Täh? Etpä varmaan huomannut että kepulainen pääministeri kutsui kotiinsa 30 000 matua. Yksi lause ja miljardiluokan lasku. Eikä sitä edes kaduta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527090Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7103228Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1251455Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2231259Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081