Uskon evoluutioon

AinoaOoikea

koska olen ehdoton evoluution valioyksilö. Pituutta on 215senttiä, painia satanen, penis on 25 senttinen ja ÄOni on Eisteinin luokkaa.
Jumala ei olisi luonut tälläistä ylivertaista yksilöä.

8

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IlkimyksenOpinto-ohjaaja

Et sitten kuitenkaan osaa tehdä älykkyydelläsi juuri muuta kuin kirjoitusvirheitä.

• Ehkäpä hän korjasi autoaan, pani vosuaan ja mietti suhteellisuusteorian parantamista samalla kun kirjoitti viestin, huippuyksilö kun on.

• sori.ny

Jos aikuisen ihmisen tarvitsee kysymättä suustaan päästää sanat "uskon evoluutioon", on idiootti.

• Sinusta voisi tulla hyvä James Bond ellei ulosantisi olisi niin onnetonta.

• muuanmiäs

Eikös se herra rautahammas olisi sopivampi rooli? Richard Kiel tarvitsisi kyllä seuraajan.

• muuanmiäs kirjoitti:

Eikös se herra rautahammas olisi sopivampi rooli? Richard Kiel tarvitsisi kyllä seuraajan.

Totta tuokin mutta Rautahampaan rooliin tarvitaan joku akromegaliaa poteva.

• muuanmiäs

Onhan aloittaja toki Kieliä pienempi, vain 215 senttinen, mutta se voidaan kyllä kuvakulmilla ja muilla jipoilla korjata. Ja onhan hänellä 25 senttinen penis, joten juonta voisi vähän muokata. Hän ei purisi, vaan huitoisi terästupessa olevalla valtavalla peniksellä.

• Ihannepainosi on 15 kg, koska ihmisen ihannepaino kilogrammoina on senttimetreinä ilmaistusta pituudesta ne kaksi viimeistä numeroa.
      Olet siis 85 kg ylipainoinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      102
      3539
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3197
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2694
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      81
      2479
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2134
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2096
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1742
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1720
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1706
    Aihe