Tiedot, koordinaatit ja kuvat MV- lehdessä 09.05.2016.
Uusi pyramidi Antarktiksella?
17
486
Vastaukset
- marssinkasvot
Ainoa manner josta ei ole kaivettu, dinosaurusten kehittynein muoto.
- Kylmääkaivella
Kuvat näyttävät aika selkeiltä ja kumma ettei tuota aiemmin ole havaittu. Asemointi näyttäsi olevan sama kuin Kheopsilla....
- eroosio
Linkki "tiedejulkaisuun":
http://mvlehti.net/2016/05/09/onko-uusi-pyramidi-loytynyt-antarktiksella-vai-jotain-muuta/
On nurkat kestäneet pyöristymättä. Kovempien kivilaatujen risteykseen voisi syöpyä pyramidi. - Prrrauskis
Höpsistä. Eikö kivi pikemminkin pyöristy tuiskussa ja tuulessa?
Sokea Reettakin huomaa luonnonmuodostumaksi.
- SelväPyris
Mitä vittua, selvä pyramidihan tuo on. Mikäs ihme tuo nyt olisi? Onhan noita kaikilla mantereilla, miksei sitten tuolla?
- SelväPyris
Tarkennuksena äskeiseen. Australian pyramidi on kulunut laelta tasaiseksi.. :-)
Sorrty, mutta mv-lehti on ehdottomasti luotettavin lähde.
hiiihiiiiiMv lehden kuva on otettu selaisesta kulmasta että vaikutus on osuva. Toiselta puolelta voi todeta ettei ole pyramidi. Itsekin innostuin aluksi...väärä hälytys...ikävä kyllä.
- PiperollaRapulaKova
Minäpäs olen kiivennyt Mykenoksen pyramidin huipulle! Olin YK- hommissa 60- luvun lopulla ja lomallani menin Kairoon. 6:n päivän sota oli juuri käyty eikä Egyptin tulli suhtautunut minuun lainkaan ystävällisesti koska diplomaattipassissani oli leima Israelistakin. Siihen aikaan YK- hemmoilla oli erikoiset passit. Muut menivät laukkujaan hakemaan, minut löivät kalterihäkkin. Eihän minulla kiire ollut minnekään, tupakkia polttelin ja tarjottua teetä hörpin. Kohta tulikin jo viiksekäs upseeri joka kovaäänisesti moitti alaisiaan diplomaatin pidätyksestä. Auliisti minut ulos saateltiin ja anteeksipyyntöjä sateli. Yhtä kaikki.
Seuraavana päivänä oli kova krapula ja hirmu oli helle. Katselin noita pyramideja niska kenossa. Lähdin siitä Kheopsille kapuamaan. Kohta jo pillit vislasivat ja miliisit alas viittoilivat. Tottelin.
Pari polliisia kehoittivat seuraamaan ja odottelin milloin lyövät rautoihin ja pamputtavat. "Nurkan" takana hieroivat sormiaan vastakkain ja niihin parikymmentä taalaa heitin. Näyttivät sitten em. pyramidia ja sanoivat että kiipeä tuonne, sillä ei ole sortumavaaraa!
Minä kapuamaan, kunto oli kova ja hiki virtasi. Huipulla katselin miliisejä ja kamelikuskeja ja totesin että mitä vittua mä täällä teen? Sitten laskeuduin alas. Kas kun ei Matterhornia vielä ole hörhöttelijät väittäneet pyramidiksi.
https://www.google.fi/search?q=matterhorn&biw=1183&bih=1028&source=lnms&tbm=isch&sa=X&sqi=2&ved=0ahUKEwjskcvQ753NAhVmLZoKHWQEAuwQ_AUIBigB- EnJaksanutEnää
Mitäpä jos bongaatte kotikulmiltanne epäilyttäviä kohteita.
- todella-epäilyttävää
Psst!
https://ouluma.fi/wp-content/uploads/2014/05/Kavitieteellinen-puutarha-14.jpg
- pröööööt
Jos aiheena on tiede, niin MV-lehti ei ole oikea lähde.
- preeeeet
Ovatko MV- lehden julkaisemat valokuvat väärennettyjä?
Olihan uutisessa viite Google Mapiin josta voi tuon itse tarkistaa.
Pidän hra prööööötin kommenttia asiattomana ja tyhmänä.
- njääs
Tuo on luonnonmuodostelma, joka tunnetaan nimellä nunatak. Niitä on arktisilla alueilla mm. Grönlannissa.
Huijaus että pyramideja on Etelämantereella on pyörinyt netissä jo kolmatta vuotta.
Just venäjänkielisillä saitella mm.
Eli ei kannata käyttää MV:tä lähteenä millekään muulle kuin huumorille, jos sillekään ettei Iljan lompakko liikaa paksune. - 6plus15
Selvä juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635