Terve! Olen pian päättämässä Au Pair -vuoteni joten Suomalais-Englantilainen hostperheeni hakee Skotlantiin Au Pairia lähtökohtaisesti n. 12kk ajaksi alkaen Elo-Syyskuussa sen mukaan, miten kummallekkin osapuolelle parhaiten sopii.
Ihanaan perheeseen kuuluu suomalainen isä, englantilainen äiti ja valloittavan tarmokas 2-vuotias tyttölapsi. Lokaationa viehättävä "pikku"kaupunki Skotlannissa vain tunnin junamatkan päässä Glasgowsta.
Jos tämä pieni infopläjäys kuulostaa sinulle sopivalta ja haluaisit kuulla lisää, laita viestiä ja vaikkapa pieni esittelyteksti itsestäsi englanniksi osoitteeseen bergstrom.nibe@gmail.com ja laitan infoa eteenpäin :) !
Au Pairia Skotlantiin!
nicoleyeb
0
203
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615