tuntuu ettei tuu mitään muuta ku pelkkää haukkumista ja saarnaamista käytöksestä. sain kuulla pelkkää paskaa koko aika
oon yksin vanhempiani vastaan
1
108
Vastaukset
Hei.
Ikävä tilanne, kun tuntuu, ettei perheen kanssa suju. Uskon, että myös vanhempasi kärsivät asiasta. Minkä ikäinen olet? Ilmeisesti asut vanhempiesi kanssa. Monissa kodeissa on sellainen vaihe, jolloin nuori aikuistuva ja vanhemmat eivät oikein pärjää keskenään, kaikki voivat huonosti ja potevat... Mutta se vaihe menee ohi, kuten kaikki vaiheet menevät. Sellaista elämä on. Toki on hyvä, jos te saatte keskusteltua asioista ja tulehtunesta elämäntilanteesta ja löydätte yhteisymmärryksen. Sitä kannattaa yrittää. Alkaako ne riidat ja syytökset aina samasta tai samankaltaisista asioista? Usein niin on. Auttaa, jos saa tehtyä sopimuksia ja pystyy pitämään niistä kiinni.
Kaikkea hyvää,
Pirkko-pappi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615