syntymäpäivälahjaksi? ;).
Oletko jo suunnitellut mitä annat minulle
14
247
Vastaukset
- syntymäpäivätlapsellista
Isäni opetti jo pienenä että syntymäpäivät ovat lapsellista touhua yli 15-vuotiaille ;)
Kerran sain isältä jännän lahjan pienenä: Leikkipistoolin, ei edes nalleillakaan ollut, kuten Clint Eastwoodilla Dirty Harry -elokuvassa, magnum-leikkipistooli, iso oikein, sellainen naksahteli kumilenkin avulla, piti sellaista ääntä ;)- jdiel173
Mitä toivoisit ? Kyllä muistan synttärisi !
- 12321321321321
jdiel173 kirjoitti:
Mitä toivoisit ? Kyllä muistan synttärisi !
Ehkä 20 hotellia Bermudalta, Ivanka Trumpin naapuristakin :)
- ehkäensuomessa
Koska synttärisi on tarkalleen
- joseitiedämitähaluaa
Mutta niin... monesti on aika vaikeaa keksiä, joulunakin keksiä jotain lahjaa jollekin toiselle kun ei oikein tiedä mitä joku toinen haluaisi tai tarvitsisi.
Viime jouluna annoin vain käteistä rahaa, en keksinyt muuta oikein. - ehkälähetän
yllätyspaketin kotiovellesi.
- pakettiminisotilaita
Aika hieno lahja olisi paketti pieniä muovisia pikkusotilaita joita sitten itse voisi asetella ja määräillä miten huvittaa!
- Saatvaikkamut
Muistan kyllä synttäris. Jos tietäisin, mitä haluat, niin voisit sen saadakin.
- tiomaansitä
jos olisit juuri hän..voisin laittaa sinulle paketin tulisitko se noutamaan jos soittaisin sinulle,vai piitäisikö minun tuoda se kotiovelle..saakka..
- M_n1
Mä oon kai sit Onni. Hyvin onneton Onni. Ketjupäätelmä. Palstalla saa olla epäloogisen looginen.
Sulle antaisin itseni ja sulta haluaisin sut. Mut jos nyt edes kukkapuskan sais. Ei aloittajalle mut jollekin. - ensvuonnauusiks-sit
sun synttärit oli ja meni jo tälle vuodelle.
- kottikärryllisen
paskaa. Voit istuttaa siihen mitä haluat ja seurata niiden kasvua.
- Pehmopalleroinenmoinen
Kynnenjäljet?
- toivottavastioletiloinen
Minä annan sinulle "Onni" syntymäpäivän lahjan joka on onnellinen ja iloinen olo sinulle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565310Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212347- 1111572
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2271524- 931467
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681165Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91133Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2881078- 721047