Oon tässä pohtinut kun on paljon puhetta ollut julki imetyksestä...niin miksi suihin otto tai vaikka miehen maidon juonti tissiltä ei sitten ole sallittua? Sekin yhtä lailla kaunis asia miehen ja naisen välillä :) ♥
Sanovat "menkää hotelliin" ym eikö aikuset saa osoittaa kiintymystään tällä tavoin? Saahan vauvakin roikkua äitin tissillä vaikka marketin aulassa... miksei nainen roikkua miehen pipulissa? Miksei mies saa osoittaa rakkautta naiselle imemällä julkisesti naisen rintoja?
Miksei nainen saa vilautella tissejään muutoin kuin vauvan syödessä? Samat rinnathan ne ovat oli niissä lapsi tai ei...
Miehen julki imetys
3
490
Vastaukset
- Georgina
Yksi syy lienee muiden "hieman poikkeavienkin" fetissi ihmisten mielenkiinnon yllä pitäminen... niitäkin on jotka kuvaa ja nauttii härskillä tavallaan katsella muiden imetystä.. . Tämän takia en myöskään omaa lastani julkisesti imettänyt,ja tapasin kyllä imettää niin hyvin ennen lähtöä ettei marketissa tarvinut tissejä nostella näytille :)
- Werttyuuii
Hei muuten täälä meidän kyllällä on myös yks imetys fetissi papparainen :D semmonen vanha ukkeli joka kyttäilee tuola semmonen virne naamalla ku pääsee näkeen imetystä et varmaan tekis ukonkin mieli päästä vähän tissille :D
- Miesasialiitto
Munan julkinen imeminettäminen on sallittava!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670