mitä mä teen?äiti on huomannu et oon alottanu laihdutuksen.oon 15 vuotta 160cm ja 45kg
oon alkanu palelemaan ja oksenteleen ja oon laihtunu 5kg 2 viikon sisäl ja oon pyörtyny 2 viikon sisäl 6 krt
äiti epäilee et mul ois anorejsia vaik oon niin läski ettei vois olla!
katon kaloreita ja pitää liikkuu paljo ja oon ollu ehk puol vuotta ns. pro ana.
voiko mulla olla anoreksia ja miten saan äitin uskomaan ettei oo?? ja mun kolmen kaverin vanhemmatki on sitä mielt et mul ois ko oon pyörtyny yhel leiril 2 krt ja ne kolme oli siel leiril valvojina..nii mitä teen??
äiti epäilee anoreksiaa
lääääskiiiiiii
4
167
Vastaukset
- Pokke
noilla mitoilla ei anoreksiaa ole äläkä missään nimessä pyri siihen. Syö terveellisesti ja riittävästi
- lääääskiii
no miten saisin äitinki uskomaan ettei oo
- Perkele666666
On anoeksia, 45kg kutsuu itteään läskiksi
- läääskiii
eli onko vai eikö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623027
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332520- 802303
- 802303
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361903- 121646
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311479