Jopa kaikista tyhmimmät kiekkointoilijat alkavat ihmettelemään tätä paskomista housuun aina tosipeleissä. 10 kertaa finaalissa, 8 kertaa nekkuun oikein kunnolla, pari tuurivoittoa jämäkisoissa. Kyllä ovat pelkureita.
Juntti-Suomen pitää vetäytyä pois mm-kisoista
Totuustama
2
122
Vastaukset
- snobi
Mistään ei tuu mitään paitsi silloin kun menee ihan perseelleen mutta saadaan lahjoja. Itse olen sivistyneenä oivaltanut tämän omalla kohdallani jo kauan sitten, juntit ei vaan osaa.
- avartunut
Keppitappelu ja kaikenlainen eukonkanto ovat silkkaa saappaanheittoa,
Vain Fudis on avaramielistä Urheilua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645