Alueena toimii Uusimaa, lähinnä Helsinki.
Omaatko mielestäsi näyttävän ulkonäön ja kävelet mielelläsi koroilla? Pidät myös mahdollisesti edustamisesta ja olet edustuskelpoinen nuori nainen, joka omaa käytöstavat? Seksi tai muukaan erotiikka ei kuulu missään tapauksessa työnkuvaan!
Keikkatyö, josta maksetaan 300-500 euroa riippuen tilaisuudesta. Maksan myös muut tästä muodostuvat kulut sekä matkakorvauksen. Tilaisuuden jälkeen saat pitää myös korvaamani työvaatetuksen, jonka voimme valita yhdessä tilaisuuden etiketin mukaan.
Ensitapaamisella sinun täytyy suostua allekirjoittamaan salassapitosopimus, joka turvaa minun sekä tietenkin myös sinun oman etusi.
Mikäli uskot olevasi oikea henkilö tähän tehtävään, niin lähetä vapaamuotoinen hakemus sähköpostiini: keikkaduunikesa@gmail.com
Hakemuksesta tulee käydä ilmi seuraavat asiat:
- Ikä
- Vartalotyyppi
- Ihonväri
- Mahdolliset allergiat
- Alkoholin kulutus ja tupakointi
- Lyhyt esittely itsestäsi
Eduksi katson kielitaidon, huumorintajun sekä pelisilmän eri tilanteissa.
Ensimmäisellä kerralla sinun ei tarvitse lähettää koko nimeäsi, valokuvaasi tai puhelinnumeroasi. Mikäli pääset jatkoon, niin pyydän näitä tietoja erikseen.
Keikkatyötä tarjolla naiselle (19-23, ei seksiä)
keikkaduunikesa
0
119
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657