Tällaista sattunut tällä viikolla...
Keskiviikon juoksu...
Ötökkä lentää oikeean silmään. Yritän saada ötökän pois silmästä. Aurinkovoidetta menee silmään ja kyyneliä valuu. Toinen ötökkä lentää vasempaan silmään. Yritän saada ötökän pois vasemmasta silmästä... ja aurinkovoidetta on sielläkin sitten. Kyyneliä valuu oikeen kunnolla ja näytän itkuisen surulliselta.. Uhh... Tsh... Ötökkä lentää nenään oikeaan sieraimeen. Kotiin paluu matkalla pää alkaa kutisemaan. Hieron päätä ja hiuksia.. kutina jatkuu kotiin asti. Hiusten seassa joku ötökkä kans.
Perjantain juoksu...
Ötökkä lentää melkeen suuhun. Pyyhin ötökän pois suun vierestä. Ötökät imee verta jaloista. Ötökkä lentää vasempaan silmään. No nyt oli jo ilta eikä ollu aurinkovoidetta käsissä. Ötökkä lentää oikeaan silmään.
Joo ja maanantainakin tais joku ötökkä lentää silmään ja kyyneliä valua.
No, ainakin paransin mun juoksu aikoja 2km tasasella ja 2km epätasasella...
Mitäs muille?
Viikon tapahtumia...
0
83
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329