Oletko nainen koskaan kohdannut kummitusta?

10

276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • säikähdys

tumman pelottavan hahmon, päättelin että liikaa stressiä ja tekemistä, mielikuvitus temppuili ennen nukahtamista

• eihuolenhäivää

Yksi haamu

• OlenpaHyvinkin

En ole nähnyt koskaan mitään kummajaisia, mutta nauroin videolle.

Sellaisen yhdenlaisen tosi kertomuksen voin kertoa kuminaama kummituksesta...

Veljeni oli tuolloin semmone 15 vuotias nuorukainen, minä 4v nuorempi.
      Yhtenä talvi iltana, kun olimme kahdestaan keittiössä, yhtäkkiä veli ikunaan katsoessaan muuttui kalpeaksi, kuin haamu, huusi vapisevalla ännellään "Äitiiiii! !!!" ja luikahti pöydän alle. Siellä hengästyneenä vapisi. Minä siinä ihmettelemään, että mistä on kyse. Meinasi naurattamaankin veljeni ilme ja yhtaikaa huolestutti. Pidin häntä siinä iässä oikein isona jo ja tuollainen käytös hämmästytti minua...
      Kohta selvisi syy, kun veljeni kaverit tulivat sisälle naureskellen kuminaamari kädessään. Sellaista ruttuista, ei mitenkään miellyttävän näköistä vanhaa miestä kuvasi tuo naamari, kuin psykopaatti murhaajaa..Olibat ikkunastamme kurkkineet naamari päässä :D
      Eli yhden kalpean haamun olen nähnyt elämässäni, veljeni..

• meniniin

olen ja kerroin siitä kerran hänelle, jota täällä kaipailin ajat sitten.. tuskinpa minua enää kaiken jälkeen kaipaa eikä varmaan tyhmiä juttujani muista.

• oletkosinä

ei ehken tarvitse vastata ;)

• enajapois

En ole tavannut...:) Vaikka mielessä kyllä kummittelee koko ajan yksi mörkö...:)))

• onninvika

Onni pelottelee kummituksilla

pötkin peiton alle piiloon

• Enkatoenääikinä

Joo. Katsoin kerran peiliin ja säikähdin.

• Olin kylläkin ehkä unessa. Äitini kuoli. Hän saapui luokseni kummituksena tai jonkinlaisena sieluna. Ilmoitti lähtevänsä pois tästä maailmasta. Seurasin äitiäni sieluna. Äiti haamu tai sielu lähti Taivaaseen kirkaaseen valoon hautausmaan kappelissa, jossa hänet oli siunattu haudanlepoon. Tämä oli mitä ilmeisemmin unta, mutta tällä tavalla olen kohdannut kummituksen unessa, äitini.

Ehkä minulla oli äitiäni ikävä, sillä hän oli kuollut kolme viikkoa aikaisemmin. Ikävä purkautui unessa pois ja minä sain herättyäni ryhtyä nukkumaan kunnolla hyvin paljon onnellisena positiivisesta "unesta". Rakastin äitiäni, paljon, miksi oli häntä ikävä silloin ja vielä ajoittain nytkin.

• istanbul

Ei ne ole tärkeitä. Jeesus on. Mitä sä niistä välität?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2983
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2604
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2245
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2158
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1966
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1732
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1546
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1497
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1319
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      27
      1308
    Aihe