Onhan melkosen perseelleen menny lopen vuokratalojen toiminta,huoltomies tulee pihaan ja vetää röökin,ja hörppää kupista kahvia,ja lähtee meneen,taviis varmaan tehdäkkin jotain mistä maksetaan
huoltoyhtiön toiminta
17
424
Vastaukset
- kattokaapeiliin
totes toivottomaks antaa olla sotkette enemmän kun mies kerkii vuoron aikana siivoon
- luu-5.P
työttömillä on aikaa kytätä kun toistet tekee hommia. Hanki joku muu hupi. Mee vaikka itse töihin ja maksa itse vuokrasi!
- pahapaikka
lie vuokran maksu myöhässä kun roskista asiaa tekee
- uraurkenee
kysyppä jos pääsisit vaikka ite omia oksennuksiasi siivoomaan
- liekköoutoa
tais "joutua" töihin kun ei enään valittele
- memaksetaan
se on sossun maksamalla kylpylä lomalla "kuntoutusta"
- Zagre
Eniten huvittaa kun nää huoltoyhtiö Ghostbustersit tulee pärisemään pihalle, jo silloin kun ensimmäiset lehdet tippuu maahan. Maailma lienee aika valmis kun yksittäistä lehteä lähdetään puhaltelemaan.
- memaksetaan
ai sä pääsit jo kuntoutuksesta. niiden täytyy poistaa lehdet kun sä muuten valittasit niistä. sun kaltasten takia vuokrat on niin korkeita mutta eihän se sua sossun elättiä koske
- teeihanite
mensit itsekkin töihin. ookko koskaan ees kokeillu
- kukahanmaksaa
taas olis siivottavaa valittaja tuli eilen taksilla kotiin ja hirvee mesoominen pihalla taksin kanssa . auto lähti mut pelle oksensi loputkin keskelle pihaa.kyllä yhteiskunta maksaa kaikki örvellykset
- Kznskxnfo
Mikään ei ole niin kivaa, kun aamuseitsemältä ajaa kerrostalon pihaan ja käynnistää lehtipuhallin. Viiden minuutin päästä sitä voikin lähteä nesteelle hörppäämään hyvin ansaitut aamukaffeet.
- mullemuutmaksaa
lain sallima tauko pakko painaa kun sinun kaltaisesi valittavat . aamulla oli pihalla lehtiä
- dfhfdhfd
Yhdyn mielipiteisiin että aivan liian aikaisin aloittavat kovaääniset työt. Lehtipuhaltimet käy ennen seitsemää.
- työaikaa
pakko siivota lehdet kun valittajalla oli työkkäri päivä. sosiaali pummi olis "vaikka kaatunut" muutamaan lehteen. käsitäkkö ollenkaan mitä sana työ tarkoittaa
- mullemulle-
voi vittu mä jouruin herään 9 aikaan aamul kun noi auras lunta. tää on jo ihan mahrotonta. mä vaarin hiljasuutta kun sossu maksaa mun vuokrankii
- mullemulle-
kamalaa on kunnan elätillä
- Tekemällä_oppii
Hyvin meillä ainakin hommat hoitaa. Mukavaa rentoa porukkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih274487Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4591327Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358981- 77893
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59820
- 228794
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57697Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.42689