Miksi xp:n asennus kaatuu. Kovalevy on tyhjä, FAT32, ja osioitu yhdeksi osioksi. Pitääkö olla joku käyttis jo asennettuna, ennenkuin xp asennetaan. Käykö 98?.
Asennus kaatuu kohtaan, jossa vasemmassa alareunassa lukee asennetaan Windows tai jotain. Vasemmassa yläreunassa lukee myos asennus jotain?. Asennuksen alussa kysytään haluatko asentaa raid ja joku muu paina F6 ja haluatko asentaa ASR jotain paina F2. Sitten asennus lataa kaikenlaisia tiedostoja. Muita kysymyksiä ei tule, ennenkuin kaatuu.
Olen myös yrittänyt asentaa 98:n päälle, mutta ei onnistu.
xp:n asennus kaatuu
11
1052
Vastaukset
Ensimmäiseksi avaa koppa ja katso kovalevyn jumpperit onko kohdassa master or single drive
Toiseksi alusta levysi NTFS:ski ellet todella tarvitse pitää tuota FAT32:sta
Jos nuo eivät auttaneet on syytä alkaa epäilemään vian olevan muualla esim. muisti asetuksissa.
Tai kova hajalla- jjj
Miten muistiasetuksia muokataan?
- kunnossa?
Windowsin asennus on joskus tiltannut viallisen muistikamman johdosta. Tuokaan ei paljastunut ennen testausta normaalikäytössä.
- jjj
Muisti on uusi Twinmos 512/400 ddr. 98:n asennus onnistuu.
Onkohan sinulla nyt yksi muisti kampa ja kone kuvittelee DUAL:ina (käyttää kahta saman aikaisesti) ota BIOS:ista pois tuo ominaisuus pois /tai esim. MSI:in emolevyissä on tuolle DUAL muistille oma paikkansa (jos koneessa 4 paikkaa on nuo kaksi yleensä DUAL paikkoja) laita kampa paikalle 3
- Harri
asennusromppu viallinen ?
- jjj
poltetut xp pro en ja fi, alkuperäinen xp home edition fi
- kossi
veikkaisin ongelmaksi laite vikaa tai muisti vikaa.
emännän koneessa xp:n asennus kaatui, herjaten jotain .sys yms. virhettä ( ihmetystä aiheutti se, että kaikki muut windowsit asentuivat ongelmitta).
viaksi paljastui pitkän etsinnän jälkeen emolle integroitu äänikortti.- ForFreeWorld
Itselläni oli samoja ongelmia. Pudotin muistin nopeuden biossista, (Kinston 400mhz DDR)
alhaisin oli 133mhz. sitten winkku asentui ihan ok. Asennuksen jälkeen kaikki päivitykset yms. ja sitten takas biossiin ja muistin nopeus takas normaaliks.
- dream-77
Mulla kävi tossa just yhden koneen kanssa samalla tavalla, asennkusen aikana kaatui kohtaan (asennetaan windows.exe) tai jotain sellaista. Sen jälkeen sammui siten, että vain tuulettimet jäi pyörimään ja se siitä.
Viikon veivattuani tulin siihen tulokseen, että emolevy hajosi. Koska lainasin toisesta koneesta emon ja ei ollut mitään ongelmia.
Tänään mä joudun ko. koneen nostaa pystyyn kun saan siihen uuden emon, ei huvittaisi tohon wintoosan romuun koskeakkaan, mutta pakko. - hmm....
Tuttava oli alustanut kovalevyn (format c) Lähdin asentamaan hänen koneeseen xp Pro:ta, Suunnilleen samoihin aikoihin asennus aina kaatui.... Muutaman kerran kokeiltuamme alkoi jo olla k..pä otsassa, kunnes löin 98 buuttilevyn koneeseen ja osion fdiskillä kovalevyn uusiksi....
Sen jälkeen ei asennuksessa ollut mitään ongelmia.
Eli oletko vain formatoinut jonkun vanhan 98levyn vai oletko osioinut sen aivan uusiksi..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144