fazer sininen vai marabou ja mikä niistä esim maito pähkinä tumma yms
kumpi suklaa on parempi
7
132
Vastaukset
Leikin, että TummaSuklaa on terveellistä ja syön sitä kahvin ja teen kera.... ;P
Tällä hetkellä näyttäisi olevan Marabou:n 86% Cocoa..... ;D- vältettävä
Tiesittekö että tummassa suklaassa on paljon kofeiinia, itse tein monta kertaa virheen että söin sitä illalla ja sitten ihmettelin kun uni ei tullut millään..
vältettävä kirjoitti:
Tiesittekö että tummassa suklaassa on paljon kofeiinia, itse tein monta kertaa virheen että söin sitä illalla ja sitten ihmettelin kun uni ei tullut millään..
En tiennyt....mutta tuskimpa sitä tolkuttoman paljon on, enkä jaksa nyt alkaa tutkimaankaan asiaa...vaikka nopeasti se olisi vilkaistukin.... ;P
Toki aiemmin vedin kahvia ihan tolkuttomia määriä....ja nyt en enää juo kuin aamuisin....tosin "muutaman" kupin verran.... ja onhan teessäkin kofeiiniä, mutta siitä ei tule samanlaista KofeiiniPiikkiä... ;P
- TykkäänSuklaasta
Marabou on parempi, varsinkin maito.
Mutta paras on Lindt maitosuklaa - maistuuvarmaansullekkin
Kumpainenkin suklaa on syötävän hyvää. Riippuu vähän olotilasta mut susikkini on vaalea fatserin maitosuklaa.
- Vahteria
Fazer sininen parempaa. Marabou on turhan makeata.
100% suklaa on parasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723093
- 572788
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322375- 792208
- 602023
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398