Kaikkien miellyttäminen

Enmiellytäkaikkia

Eräs tuttavani yrittää miellyttää kaikkia ja on itse sanonut että haluaa olla "kaikkien kaveri". En voi käsittää tätä, miksi hän ei keskity ihmisiin jotka välittävät hänestä, perhe ja jo olemassa olevat kaverit? Kaikkien ihmisten miellyttäminen on mahdotonta. Hän myös sanoo, että häntä ärsyttää ihmiset, ketkä eivät halua uusia kavereita. Hän ei ota koskaan kantaa jos kyse on mielipiteistä, se on hänestä loukkaavaa muita kohtaan. Mitä olette itse mieltä tästä?

3

320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei
      Miksiköhän asia askaruttaa sinua?
      Tuntematta tuota henkilöä on tietysti vaikea ottaa voimakkaasti kantaa. Yleisellä tasolla olen sitä mieltä ettei kukaan voi miellyttää kaikkia. Varsinkaan jos ei koskaan ota oikein kantaa mihinkään, se jo saattaa herättää ärtymystä. Ei ole aina helppoa olla toisten puheiden kohteena tai jopa inhokkina. Luulisin, että me kaikki toivoisimme ihmisten mieluummin tykkäävän kuin inhoavan tai pitävän täysin yhdentekevinä meitä.
      Mutta ei kai uusien kavereiden tahtomisessa ja sosiaalisessa luonteenlaadussa ole mitään moitittavaa. Me olemme erilaisia, joku suuntautuu enemmän ulos perhepiiristä kun taas toiselle riittää pari läheistä ihmistä.

Pappi Elisabet

• Kunkku-

Avaajan ystävällä on hallussaan selvitymis keino jota hän käyttää ja vielä kun oppis jalostaan sitä ettei päädy joo joo miheksi tai naiseksi.

• 99-tyttönen

Varsinkin teini-iässä ihminen hakee hyväksyntää muilta, haöuaa ystäviä ja olla suosittu. Eli helposti päätyy sellaiseksi että haluaa miellyttää kaikkia. Jos muiden miellyttäminen pysyy järjellisyyden rajoissa niin en ymmärrä mikä on ongelma. Toisille on hyvin tärkeää saada olla juuri oma itsensä ja näyttää se muille, tuoda oma itsensä ja mielipiteensä vahvasti esiin, toiset taas haluaa mielummin tulla ihmisten kanssa toimeen, välttää konflikteja ja miellyttää muita.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60