Saisi jo tulla kunnon sota!

AlienGeneticEngineering

TIesittekö että rauha on liian tylsää. Meihin geneettisesti suunniteltuihin robotteihin on istutettu kiinnostus aggressioon jotta alienit voivat seurata sellaisen laboratorion toimintaa. Siksi meitä ihmisiä ei kiinnosta liika rauhallisuus!

6

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja sitten jos sellanen sota tulee, niin sä oot ensimmäisenä juoksemassa karkuun...

• maailmanrumin

Joo ei nykymaailmasta löydy enää kunnon sotilaita muualta ku balkkanilta (palkkaa vastaan) ja isisistä (aivopesun tuloksena). Muut ollaan liian nössöjä ja huonokuntosia. Alienitkin voittas meidät 6-0 jos nyt älyäisivät tulla käväseen tällä pallolla.

• Siitä vaan muukalaislegioonaan tai johonkin muualle pyrkimään. Kyllä vapaaehtoiselle tykiruualle aina hommia löytyy.

• Anonyymi

Loppuisikohan tämä Länsi-Eurooppaa tuhoava EU ilmiö.

• Anonyymi

Voisit pelata niitä sotapelejä, jos sotiminen kiinnostaa.
      Sitäpaitsi oikeassa sodassa ei kuoleman jälkeen aloiteta alusta, vaan se
      on ohi kerrasta.
      Sotiminen typerintä mitä ihmiskunta toimii.
      Muutama sotahullu johtaja määrää sotilaat sotimaan keskenään ja
      siviilit kärsivät myös.
      Nämä sotaherrat eivät sodasta kärsi millään tavoin, heitä suojellaan ja ovat kaukana sotatantereelta turvassa, mutta märäävät sotaan osattomat sotimaan ja varmaan kuolemaan.
      Sotajohtajille ihmishengellä ei ole mitään arvoa, ihmiset ovat pelkkiä pelinappuloita sotajohtajille.

• Näin juuri, taikka lähteä harrastamaan jotain missä pääsee simuloimaan toimintaa. Oikeat sodat ovat vain kärsimystä, tuhoa ja tuskaa. Nykyajan vehkeillä vielä ihan absurdia. Yleensä eniten sodista kärsii viattomat sivulliset ihmiset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4890
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2265
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1444
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      89
      1374
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1356
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      135
      1165
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1085
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      266
      993
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      967
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      965
    Aihe