TIesittekö että rauha on liian tylsää. Meihin geneettisesti suunniteltuihin robotteihin on istutettu kiinnostus aggressioon jotta alienit voivat seurata sellaisen laboratorion toimintaa. Siksi meitä ihmisiä ei kiinnosta liika rauhallisuus!
Saisi jo tulla kunnon sota!
6
216
Vastaukset
Ja sitten jos sellanen sota tulee, niin sä oot ensimmäisenä juoksemassa karkuun...
- maailmanrumin
Joo ei nykymaailmasta löydy enää kunnon sotilaita muualta ku balkkanilta (palkkaa vastaan) ja isisistä (aivopesun tuloksena). Muut ollaan liian nössöjä ja huonokuntosia. Alienitkin voittas meidät 6-0 jos nyt älyäisivät tulla käväseen tällä pallolla.
Siitä vaan muukalaislegioonaan tai johonkin muualle pyrkimään. Kyllä vapaaehtoiselle tykiruualle aina hommia löytyy.
- Anonyymi
Loppuisikohan tämä Länsi-Eurooppaa tuhoava EU ilmiö.
- Anonyymi
Voisit pelata niitä sotapelejä, jos sotiminen kiinnostaa.
Sitäpaitsi oikeassa sodassa ei kuoleman jälkeen aloiteta alusta, vaan se
on ohi kerrasta.
Sotiminen typerintä mitä ihmiskunta toimii.
Muutama sotahullu johtaja määrää sotilaat sotimaan keskenään ja
siviilit kärsivät myös.
Nämä sotaherrat eivät sodasta kärsi millään tavoin, heitä suojellaan ja ovat kaukana sotatantereelta turvassa, mutta märäävät sotaan osattomat sotimaan ja varmaan kuolemaan.
Sotajohtajille ihmishengellä ei ole mitään arvoa, ihmiset ovat pelkkiä pelinappuloita sotajohtajille.Näin juuri, taikka lähteä harrastamaan jotain missä pääsee simuloimaan toimintaa. Oikeat sodat ovat vain kärsimystä, tuhoa ja tuskaa. Nykyajan vehkeillä vielä ihan absurdia. Yleensä eniten sodista kärsii viattomat sivulliset ihmiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423